Sari la conținut
Forum Roportal
annddr

Relatia farmacist-pacient

Evaluează acest topic

Postări Recomandate

Salut ! Am adaugat aici un chestionar cu privire la fidelizarea pacientului intr-o farmacie si as avea nevoie de cat mai multe chestionare pentru a putea face o statistica la final ! Daca aveti amabilitatea si timpul necesar pentru a-l completa,multumesc anticipat pentru ajutor.

 

Tema proiectului: Satisfactia si fidelitatea pacientilor privind serviciile prestate de personalul din farmacii

Scopul lucrarii: Evaluarea satisfactiei utilizatorilor, fidelizarea pacientilor şi aprecierea abilitatilor personalului farmaceutic.

 

Chestionar

 

DATE DE IDENTIFICARE:

Sex: feminin/masculin

Domiciliu: rural/urban

Varsta: 18-35 ani / 35 -55 ani/ peste 55 ani

Studii: medii/superioare

 

 

1. Care este modalitatea preferata de dumneavoastra privind tratarea unei probleme de sanatate?

ð Automedicatia

ð Tratament recomandat de medic

ð Tratament recomandat de farmacist

 

2. Aveti preferinte in alegerea unei farmacii ?

ð Da

ð Nu

 

3. Care sunt motivele pentru care ati ales aceasta farmacie? Sau farmacia in care ati intrat ultima oara ?

 

ð Recomandarea medicului de familie/medicului specialist

ð Recomandare din partea prietenilor/ familiei

ð Promovare si mijloace de informare in masa (presa, tv, radio, on-line)

ð Amabilitatea personalului

ð Detin card de fidelitate

ð Altele. Care? ……………………………………………………………………………………

……..

4. Ce va determina sa alegeti produselor din aceasta farmacie? Sau din farmacia respectiva ?

ð Pretul

ð Varietatea de oferte de medicamente

ð Farmacistul

ð Recomandarea Medicului

ð Proximitatea farmaciei

ð Fara un motiv anume

 

5.Sunteti multumit de calitatea serviciilor acestei farmacii?

 

ð Foarte multumit

ð Multumit

ð indiferent

ð Nemultumit

ð Foarte nemultumit

6.Detinerea unui card de fidelitate constituie motivul pentru care ati ales aceasta farmacie?

ð Da

ð Nu

7.Cat de probabil este ca dvs. sa cumparati din nou unul din produsele acestei farmacii?

ð Foarte probabil

ð Probabil

ð Improbabil

8.Cum apreciati profesionalismul si amabilitatea personalului din farmacia cu care ati interactionat?

ð Foarte multumit

ð Multumit

ð indiferent

ð Nemultumit

ð Foarte nemultumit

9.Ati solicitat consiliere in farmacie, si daca da, ati fost multumit de raspunsul primit?

ð Foarte multumit

ð Multumit

ð Nemultumit

ð Foarte nemultumit

ð Nu am cerut consiliere

10.Precizati printr-o nota de la 1 la 10 masura in care aveti incredere in personalul farmaceutic?

 

 

Va multumesc pentru amabilitatea cu care ati raspuns intrebarilor!

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu

Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont

Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!

Înregistrează un nou cont

Autentificare

Ai deja un cont? Autentifică-te aici.

Autentifică-te acum

×