Jump to content
Forum Roportal
Sign in to follow this  
  • entries
    69
  • comments
    0
  • views
    8,511

Flyere de ultima generatie cu ajutorul avantajelor artei tipografice

Sign in to follow this  
enrique00a

45 views

Exista unele momente marcante din viata companiei dvs in care promovarea unui eveniment, folosind un fluturas publicitar sau un simplu pliant poate fi de un real ajutor in dezvoltarea business-ului.

Dezvoltarea afacerii, precum si deschiderea tot mai mare pe care o ocupa un magazin real sau virtual, dar si alte evenimente importante, precum aniversarea zilei companiei au rolul de a atrage mai multi clienti daca informatie ajunge cu o viteza mai mare la publicul interesat. Ce-i drept, online-ul a capatat un avant fara precedent! Dar asta nu inseamna ca ar trebui sa subestimam rolul si beneficiile pe care un set de flyere distribuite le pot aduce.

Alaturi de brosuri, pliante sau carti de vizita, promovarea prin flyere se inscrie ca o metoda de informare, apare conservatoare, dar prin intermediul careia oamenii interesati pot afla noutati despre afacerea dvs sau despre produsele si serviciile pe care le vindeti la preturi tentante.

Si asta nu este tot! Cu ajutorul unor banale flyere, de ce nu, puteti chiar transmite un link catre site-ul dvs! Caci, sa fim seriosi, publicitatea online este in tot si este vazuta chiar cu ochi mai buni dacat orice alta metoda de promovare.

Distributia de flyere si conexiunea cu clientii

Odata campania de marketing implementata, se trece la comandarea tirajului necesar de fluturasi publicitari si, in cele din urma, se intra efectiv in actiune. Cu alte cuvinte, incepe partea activa si cea mai stressanta a campaniei, si anume distributia de flyere si pliante!

De indata ce ati apucat sa distribuiti primele flyere, veti remarca o prima conexiune dintre compania dvs si eventualii clienti, in sensul ca ajutati oamenii sa cunoasca mai bine specificul activitatii, precum si sa transmita mai usor informatiile de la unul la altul.

Sa nu uitam ca aceste materiale promotionale pot fi transmise direct pe e-mail, fara a mai fi necesara imprimarea lor. Tehnologia ne sta mereu la dispozitie si ne permite sa facem tot felul de artificii pentru a reduce costurile si a iesi in castig. Mai mult, sunteti absolut sigur ca mesajul a ajuns direct la sursa.

Comandarea si imprimare fluturasilor publicitari

Un prim pas al camopaniei de informarea a publicului tinta il constituie comandarea tirajului adecvat de fluturasi publicitari si alte materiale informative, indiferent ca este vorba de pliante, bannere sau carti de vizita.

In ultimul timp, procesul de imprimare a materialelor distribuite la scara larga cu rol informativ au fost mult simplificate, iar costurile customizate la maxim. Imprimarea online, tipografia digitala sau tiparul offset sunt “armele” prin care tipografiile profesioniste au reusit sa isi atraga clientii prin reducerea costurilor per bucata in cazul tirajelor mari, care ajung la 100000 de bucati. Mai mult, tehnologia digitala a permis si diversificarea graficii si insertiilor pe care le au aceste materiale, dar si a modului in care diferitele modele de flyere sau pliante pot fi definitivate, cu stantarea sau alte elemente cu impact psihologic sporit, la alegerea celui care plaseaza comanda.

Mai mult decat atat, mii de sabloane si modele sunt furnizate de catre tipografii profesionisti care detin tipare online sau offset, care pot fi utilizate la crearea modelelor de flyere personalizate.

Atentie la comanda de flyere!

La comandarea de flyere sau alte materiale promotionale imprimate online, trebuie sa luati in calcul mai multe aspecte care tin de estetica, dar si capacitatea de a capta rapid atentia. In primul rand, este vorba despre selectarea cu atentie a cuvintelor ce urmeaza sa compuna continutul mesajului. De asemenea, trebuie sa tineti cont si de gama de preturi pe care tipografiile online o vor percepe pentru imprimare. Unele dintre companii pot percepe taxa pe cuvinte, in timp ce altele impun un anumit numar de cuvinte ce ar trebui sa fie folosite. In alte cazuri, pretul variaza in functie de numarul de bucati comandate.

Culori variate pentru a atrage

Un flyer fara culori vii, diverse, care sa atraga privirea, este precum forma fara fond, in sensul ca, alaturi de mesaj, grafica retine ochii cititorului atinti asupra flyer-ului, si il convinge ca merita sa citeasca si sa cerceteze in mai de-amanunt oferta companiei dvs.

De remarcat este faptul ca unele companii va permis folosirea a pana la patru culori pe fundal. De asemenea, este foarte important ca textul sa fie lizibil si sa va asigurati ca culoarea de fundal nu se amesteca cu cea a textului.

Rezumand cele mai sus enuntate, putem conchide ca prin intermediul flyerelor sau al altor materiale publictare, oamenii pot vedea afacerea dvs cu alti ochi si se pot bucura de facilitatile periodice pe care le puneti la dispozitie!

 

                       

logo-e-flyere.jpg

Sign in to follow this  

×