Miticamicutul2 580 Raportează post Postat Iulie 20, 2011 sal haideti sa vorbim de tuniguri adevarate si metodele de obtinere 1 Partajează acest post Link spre post Distribuie pe alte site-uri
hans 517 Raportează post Postat Iulie 20, 2011 Marirea presiunii la sf. comprimarii prin marirea presiunii de supraalimentare. E una dintre posibilitati. 1 Partajează acest post Link spre post Distribuie pe alte site-uri
Miticamicutul2 580 Raportează post Postat Iulie 20, 2011 Marirea presiunii la sf. comprimarii prin marirea presiunii de supraalimentare. E una dintre posibilitati. modificarea setari turbo aha e buna :) 1 Partajează acest post Link spre post Distribuie pe alte site-uri
hans 517 Raportează post Postat Iulie 20, 2011 (editat) Zi-i si tu una. Editat Iulie 20, 2011 de hans Partajează acest post Link spre post Distribuie pe alte site-uri
Miticamicutul2 580 Raportează post Postat Iulie 20, 2011 modificarea caleriei de admisie incatsa se excluda toate posibilitatile de rezstenta in fata fluxului de aer polizarea galeriei de admisie in chiuloasa si eventual schimbartea arborelui cu came cu unulcare are came mai inalte si face ca supapa sa aiba o cursa mai lunga egal cu mai mult aer pt.ardere 1 Partajează acest post Link spre post Distribuie pe alte site-uri
hans 517 Raportează post Postat Iulie 20, 2011 si eventual schimbartea arborelui cu came cu unulcare are came mai inalte si face ca supapa sa aiba o cursa mai lunga daca supapa are cursa mai lunga, nu este pericol de interferenta cu pistonul? Partajează acest post Link spre post Distribuie pe alte site-uri
Miticamicutul2 580 Raportează post Postat Iulie 20, 2011 daca supapa are cursa mai lunga, nu este pericol de interferenta cu pistonul? nu deaorece nu se modifica pozitia camei pe arbore ci doar varfulei fata de axularborelui si cand supapa de admisie se deplaseaza pistonul este la timpul 1 (aspiratie ) si se indeparteaza de supapa important este sa faci cumva ca aerul sa intre si mai usor in cilindru si pe cand ar incepe compresia supapa sa fie inchisa deja sa ... deci aici ai limite de aceia motoarele mai moderne au 3 supape de admisie si 2 de emisie 1 Partajează acest post Link spre post Distribuie pe alte site-uri
Miticamicutul2 580 Raportează post Postat Iulie 20, 2011 injectie de solutie 30 la suta alcool si ... apa sub forma de vapori in galeia de admisie la motorul aflat la temperatura lui de regim ! Partajează acest post Link spre post Distribuie pe alte site-uri
hans 517 Raportează post Postat Iulie 21, 2011 (editat) nu deaorece nu se modifica pozitia camei pe arbore ci doar varfulei fata de axularborelui si cand supapa de admisie se deplaseaza pistonul este la timpul 1 (aspiratie ) si se indeparteaza de supapa important este sa faci cumva ca aerul sa intre si mai usor in cilindru si pe cand ar incepe compresia supapa sa fie inchisa deja sa ... deci aici ai limite de aceia motoarele mai moderne au 3 supape de admisie si 2 de emisie In locul maririi cursei supapei, e de preferat marirea sectiunii de trecere, marind diametrul talerului supapei.Insa cum spuineai, este de preferat sa utilizezi mai multe supape de A cu diametrul talerului mai mic[cu inertie redusa] in loc de una cu diametru mare[cu inertie mare]. Editat Iulie 21, 2011 de hans Partajează acest post Link spre post Distribuie pe alte site-uri
Miticamicutul2 580 Raportează post Postat Iulie 21, 2011 la motoarele de azi se si doreste o oarecare turbulenta in camera de ardere frontul de flacara si raspandirea lui au rol important si axurile cu came in chiloasa permit acuma mai multe supape o metoda ar mai fi sa amesteci accelerator de ardere in combustibil ca limitele motorului pot fi determinate si de frontul de flacara din camera de ... turatia si si marirea presiuni din cilindru este in functie cu cat se raspandeste flacara in amestec cca 2 mi sec. /cm si daca ai acelerator de ardere si mai ai si ceva ce iti ridica puterea calorica a combustibilului (etanol , metanor , nitrometan si .. si ....) atunci zboara masina :) Partajează acest post Link spre post Distribuie pe alte site-uri