Jump to content
Forum Roportal
Sign in to follow this  
Miticamicutul2

Tuning! Optimizarea puteri si randamentului motor

Rate this topic

Recommended Posts

Marirea presiunii la sf. comprimarii prin marirea presiunii de supraalimentare. E una dintre posibilitati.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zi-i si tu una.

Edited by hans

Share this post


Link to post
Share on other sites

modificarea caleriei de admisie

incatsa se excluda toate posibilitatile de rezstenta in fata fluxului de aer

polizarea galeriei de admisie in chiuloasa

si eventual schimbartea arborelui cu came

cu unulcare are came mai inalte si face ca supapa sa aiba o cursa mai lunga

egal

cu mai mult aer pt.ardere

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

si eventual schimbartea arborelui cu came

cu unulcare are came mai inalte si face ca supapa sa aiba o cursa mai lunga

daca supapa are cursa mai lunga, nu este pericol de interferenta cu pistonul?

Share this post


Link to post
Share on other sites

daca supapa are cursa mai lunga, nu este pericol de interferenta cu pistonul?

nu

deaorece nu se modifica pozitia camei pe arbore

ci doar varfulei fata de axularborelui

si cand supapa de admisie se deplaseaza

pistonul este la timpul 1 (aspiratie ) si se indeparteaza de supapa

 

 

important este

sa faci cumva ca aerul sa intre si mai usor in cilindru

si pe cand ar incepe compresia supapa sa fie inchisa deja sa ...

deci aici ai limite

 

de aceia motoarele mai moderne au 3 supape de admisie si 2 de emisie

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

nu

deaorece nu se modifica pozitia camei pe arbore

ci doar varfulei fata de axularborelui

si cand supapa de admisie se deplaseaza

pistonul este la timpul 1 (aspiratie ) si se indeparteaza de supapa

 

 

important este

sa faci cumva ca aerul sa intre si mai usor in cilindru

si pe cand ar incepe compresia supapa sa fie inchisa deja sa ...

deci aici ai limite

 

de aceia motoarele mai moderne au 3 supape de admisie si 2 de emisie

In locul maririi cursei supapei, e de preferat marirea sectiunii de trecere, marind diametrul talerului supapei.Insa cum spuineai, este de preferat sa utilizezi mai multe supape de A cu diametrul talerului mai mic[cu inertie redusa] in loc de una cu diametru mare[cu inertie mare].

Edited by hans

Share this post


Link to post
Share on other sites

la motoarele de azi

se si doreste o oarecare turbulenta in camera de ardere

frontul de flacara si raspandirea lui au rol important

si axurile cu came in chiloasa permit acuma mai multe supape

 

 

 

o metoda ar mai fi sa amesteci accelerator de ardere in combustibil

ca limitele motorului pot fi determinate si de frontul de flacara din camera de ...

turatia si si marirea presiuni din cilindru este in functie cu cat se raspandeste flacara in amestec

cca 2 mi sec. /cm

si daca ai acelerator de ardere si mai ai si ceva ce iti ridica puterea calorica a combustibilului

(etanol , metanor , nitrometan si .. si ....)

atunci zboara masina

:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×