Sari la conținut
Forum Roportal
Miticamicutul2

Tuning! Optimizarea puteri si randamentului motor

Evaluează acest topic

Postări Recomandate

Marirea presiunii la sf. comprimarii prin marirea presiunii de supraalimentare. E una dintre posibilitati.

  • Like 1

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Zi-i si tu una.

Editat de hans

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

modificarea caleriei de admisie

incatsa se excluda toate posibilitatile de rezstenta in fata fluxului de aer

polizarea galeriei de admisie in chiuloasa

si eventual schimbartea arborelui cu came

cu unulcare are came mai inalte si face ca supapa sa aiba o cursa mai lunga

egal

cu mai mult aer pt.ardere

  • Upvote 1

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

si eventual schimbartea arborelui cu came

cu unulcare are came mai inalte si face ca supapa sa aiba o cursa mai lunga

daca supapa are cursa mai lunga, nu este pericol de interferenta cu pistonul?

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

daca supapa are cursa mai lunga, nu este pericol de interferenta cu pistonul?

nu

deaorece nu se modifica pozitia camei pe arbore

ci doar varfulei fata de axularborelui

si cand supapa de admisie se deplaseaza

pistonul este la timpul 1 (aspiratie ) si se indeparteaza de supapa

 

 

important este

sa faci cumva ca aerul sa intre si mai usor in cilindru

si pe cand ar incepe compresia supapa sa fie inchisa deja sa ...

deci aici ai limite

 

de aceia motoarele mai moderne au 3 supape de admisie si 2 de emisie

  • Upvote 1

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

nu

deaorece nu se modifica pozitia camei pe arbore

ci doar varfulei fata de axularborelui

si cand supapa de admisie se deplaseaza

pistonul este la timpul 1 (aspiratie ) si se indeparteaza de supapa

 

 

important este

sa faci cumva ca aerul sa intre si mai usor in cilindru

si pe cand ar incepe compresia supapa sa fie inchisa deja sa ...

deci aici ai limite

 

de aceia motoarele mai moderne au 3 supape de admisie si 2 de emisie

In locul maririi cursei supapei, e de preferat marirea sectiunii de trecere, marind diametrul talerului supapei.Insa cum spuineai, este de preferat sa utilizezi mai multe supape de A cu diametrul talerului mai mic[cu inertie redusa] in loc de una cu diametru mare[cu inertie mare].

Editat de hans

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

la motoarele de azi

se si doreste o oarecare turbulenta in camera de ardere

frontul de flacara si raspandirea lui au rol important

si axurile cu came in chiloasa permit acuma mai multe supape

 

 

 

o metoda ar mai fi sa amesteci accelerator de ardere in combustibil

ca limitele motorului pot fi determinate si de frontul de flacara din camera de ...

turatia si si marirea presiuni din cilindru este in functie cu cat se raspandeste flacara in amestec

cca 2 mi sec. /cm

si daca ai acelerator de ardere si mai ai si ceva ce iti ridica puterea calorica a combustibilului

(etanol , metanor , nitrometan si .. si ....)

atunci zboara masina

:)

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu

Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont

Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!

Înregistrează un nou cont

Autentificare

Ai deja un cont? Autentifică-te aici.

Autentifică-te acum

×