Sari la conținut
Forum Roportal
  • intrări
    197
  • comentarii
    9
  • citiri
    12006

Lenovo anunță că nu va majora prețurile, în ciuda cererii crescute de laptopuri

enrique00a

298 citiri

Lenovo a anunțat, prin vocea directorului general Lenovo Iberia, că nu va majora prețurile laptopurilor sale, în ciuda cererii crescute de astfel de dispozitive de la începerea pandemiei de coronavirus. Alberto Ruano, directorul general Lenovo Iberia, într-o conferință virtuală cu presa din Spania și Portugalia, a anunțat că posibilele variații de preț s-ar putea datora doar costurilor componentelor și procesoarelor. Potrivit Lenovo, nici ceilalți producători mari de computere la nivel global nu urmăresc majorări de preț în această perioadă.

Lenovo Ideapad – cresterea cererii?

Perioada de izolare provocată de pandemia de covid-19, în care multă lume a muncit de acasă, a dus la o creștere importantă a cererii de laptopuri și tablete, atât din partea companiilor, cât și din partea utilizatorilor particulari. Lenovo susține că nu a avut probleme cu stocurile și că a reușit să facă față cererii mai mari de computere.

Lenovo a subliniat că a păstrat prețurile, chiar dacă au crescut costurile companiei cu transportul laptopurilor. Compania chineză a trebuit să găsească alternative la transportul aerian, sever afectat de pandemia de coronavirus, alternative care au adus costuri suplimentare pentru Lenovo.

Lenovo Ideapad – rezultate profitabile

În aceeași conferință amintită, Ruano a indicat că business-ul PC-urilor „continuă să fie principala sursă de venituri a companiei Lenovo”, cu vânzări de 39,9 miliarde de dolari dintr-un total de 50,7 miliarde de dolari.

Potrivit rezultatelor făcute publice în luna mai, grupul chinez a obținut un profit brut (înainte de impozitare) record de peste 1 miliard de dolari (1,018 miliarde de dolari, mai exact), cu vânzări foarte apropiate de cele din perioada precedentă. Cu privire la răspunsul companiei la criza de coronavirus, grupul Lenovo a investit 15 milioane de dolari în donații de echipament la spitale și universități, precum și măști sanitare și alte sisteme de protecție. Reprezentanții Lenovo sunt convinși că această creștere a vânzărilor se va menține și după sfârșitul pandemiei de Covid-19.

Lenovo Ideapad – cota de piata

Lenovo este lider al pieței europene de PC-uri pentru persoane particulare, atât pe ultimul an, cât și în primul trimestru al anului 2020. Per total, însă, dacă includem și business-ul orientat către companii, Lenovo se situează pe poziția a doua, cu o cotă de piață de 26,2%, la mică distanță de liderul HP (26,4%). Dell este pe poziția a treia, cu 16,5% din piață, ASUS este pe poziția a patra (7%), iar Acer pe locul 5, cu o cotă de piață de 6,4%.

Lenovo este, așadar, una dintre cele mai avantajate companii de creșterea vânzărilor din perioada de pandemie, grație cererii crescânde de PC-uri, tablete și laptopuri.

Lenovo Ideapad – ideal pentru telemunca

Munca de acasă, pe care tot mai mulți dintre noi au practicat-o în perioada de izolare din cauza pandemiei și pe care mulți continuă să o facă a dus la o creștere a vânzării de laptopuri. Multă lume a realizat că are nevoie de un laptop nou pentru telemuncă. Multă lume nu avea un laptop acasă, bazându-se departe de birou doar pe telefon sau tabletă pentru a rămâne „conectați” în timpul liber.

Lenovo Ideapad - oferte (LINK)

Munca de acasă i-a făcut, însă, să constate că au nevoie și de un laptop. Și așa cum am văzut, cei mai mulți dintre utilizatorii particulari europeni au preferat un laptop Lenovo.


×