Trucuri dietetice de la micuti

Trucuri dietetice de la micuti

Detalii

CategoriiSanatate
TaguriFitness
Ultima actualizareMarti 5 august 2014
Vizualizari1144

Voteaza & Distribuie

Descriere

trucuri dietetice„Fura" cateva trucuri dietetice din alimentatia bebelusilor si a copiilor mici. Pe cat de simple par aceste trucuri, pe atat de eficiente se vor dovedi.


1. Sandwich-uri cu legume


Copiii nu prea sunt adeptii legumelor. Astfel ca, de regula, mamicile recurg la diverse „pacaleli" pentru a-i determina sa le manance, de exemplu sandwich-uri delicioase cu aceste legume care sunt necesare copiilor si nu numai.



Imprumuta si tu acest truc dietetic. Renunta la sandwich-ul clasic de dumineata in favoarea painii integrale, branzei dietetice si legumelor proaspete (de exemplu rosii cherry).


2. Nu doar legumele verzi sunt sanatoase


Intr-o alimentatie sanatoasa un aliat de nedejde sunt legumele verzi. Dar nu te limita la aceasta culoare, si celelalte legume sunt benefice sanatatii tale.



Consuma si legume galbene, rosii sau potrocalii. Le poti combina intr-o salata delicioasa. In plus, diversitatea culorilor din salata iti va spori apetitul.


3. Alimente diverse pentru fiecare gust


Ca si noi de altfel, cei mici de satura de acelasi fel de mancare. Motiv pentru care trebuie sa-ti faci lista mai diversificata de alimente pentru cumparaturi.



Obisnuieste-te sa consumi fructe diverse, preferabil exotice, mult peste si carne alba. De exemplu adauga in alimentatia ta curcanul, produs care nu trebuie neglijat.



4. Shake de legume


Foarte multe persoane isi prepara fresh-uri din fructe proaspete la care adauga iaurt sau sana. Dar ce spui de un smoothie cu legume fierte?



Rezultatul? O gustare savuroasa si, de ce nu, un mic dejun consistent si sanatos.



5. Forma legumelor e un atu



Atentia celor mici va fi captata de forma neobisnuita a unor legume precum conopida sau broccoli. Mai mult, vor fi incantati de ideea de a le consuma.

Inlocuieste si tu clasicul piure de cartofi sau supele de pui cu o supa delicioasa de broccoli sau un piure de conopida. Vei fi placut surprinsa!



6. Inventeaza topping-uri


Esti convinsa si tu ca un cartof gatit la cuptor e mult mai sanatos decat o punga de chipsuri. Dar renunti la idee pentru ca ti se pare ca nu „aluneca".



Dar ce zici daca adaugi cateva toppinguri dietetice? E un truc dietetic excelent pentru a consuma cu placere o masa dietetica. Iar cei mici vor fi incantati de culori si idee in sine.