Smochine in dieta

Smochine in dieta

Detalii

CategoriiSanatate
TaguriFitness
Ultima actualizareMarti 5 august 2014
Vizualizari5776

Voteaza & Distribuie

Descriere

smochinePrintre beneficiile pe care le aduc smochinele sanatatii se numara si promovarea unui intestin sanatos, datorat nivelului ridicat de fibre. Smochinele sunt unele dintre alimentele cele mai alcaline, si ajuta la echilibrarea pH-ul corpului. Sunt o sursa buna de potasiu, contribuind la reglarea tensiunii arteriale.



10 sfaturi pentru integrarea smochinelor in dieta




1. Consumati smochine uscate ca o gustare sanatoasa si energizanta. Pentru un plus de savoare si substante nutritive, adaugati nuci si un pic de miere


2. Adaugati smochine la briose, prajituri si batoane din fulgi de cereale.


3. Adaugati smochine uscate sau proaspete la grisul sau orezul cu lapte si la cerealele de la micul dejun.


4. Presarati smochine uscate in salata de fructe. Adaugati si scortisoara si nucsoara inainte de servire si o sa obtineti un desert delicios.


5. Inmuiati smochinele in vin rosu sau suc de fructe si serviti-le cu iaurt sau samantana.


6. Adaugati smochine proaspete taiate in 4 la o salata de chimen, salata verde si parmezan.


7. Umpleti smochine proaspete cu branza de capra si migdale tocate si serviti ca aperitiv sau desert.


8. Faceti unt de smochine fierband smochinele uscate in suc de fructe pana se inmoaie. Cand tot lichidul s-a absorbit, puneti amestecul intr-un blender si amestecati pana se omogenizeaza. Il puteti folosi pe paine prajita sau pe biscuiti.


9. Adaugati smochine proaspete tocate la orez, quinoa sau mancaruri de cuscus.


10. Faceti o tarta de smochine: macinati doi pumni de nuci, adaugati un pachet de smochine uscate, jumatate de pachet de stafide, 200 ml suc de mere, o lingurita de coaja de portocala rasa, 2 linguri de miere si jumatate de lingurita de scortisoara. Amestecati pana cand obtineti o pasta lipicioasa. Asezati-o intr-un recipient pentru copt tarte si coaceti la foc mediu timp de 35 de minute.