Dieta eficienta pentru un abdomen plat

Dieta eficienta pentru un abdomen plat

Detalii

CategoriiSanatate
TaguriFitness
Ultima actualizareMarti 5 august 2014
Vizualizari2901

Voteaza & Distribuie

Descriere

dieta pentru un abdomen platDieta pentru un abdomen plat de care vom vorbi e de origine mediteraneana. Eficienta ei consta in a te incadra in 1600 de calorii pe zi, asta insemnand ca ai o paleta larga de alimente pe care le poti consuma.


Urmand aceasta dieta se aproximeaza o pierdere de 6 kilograme in 32 de zile. Mai mult decat atat, vei scapa de surplusul de grasime de pe burta. Nu iti va mai fi rusine sa te afisezi in costum de baie, increderea in propria persoana va creste si vei fi mai energica in actiuni.


Reteta a fost data publicitatii de Liz Vaccariello, redactor sef la Prevention, si Cynthia Sass, medic nutritionist si redactor la aceeasi revista. Studiul a atras interesul a milioane de americance dispuse sa faca orice pentru a avea un abdomen plat.


1600 de calorii



Dieta se bazeaza pe un consum alimetar care nu va trece de 1.600 de calorii/zi. Ai voie sa consumi fructe, legume, cereale integrale, fasole, seminte si carne rosie (o data pe luna).


Grasimi monosaturate



Autorii sustin ca introducerea grasimilor monosaturate in fiecare masa e de fapt secretul acestei diete. Grasimile monosaturate le regasim in masline, avocado, nuci, alune, seminte, ciocolata amaruie, soia si in ulei de floare soarelui si de masline.


Dieta de 4 zile



Vei da startul dietei propriu-zise de 28 de zile dupa ce vei urma un program de patru zile numarul caloriile trebuie sa se incadreze intre 1200 si 1400 si vei bea macar 2 litri de apa aromata. Vei obtine apa aromata adaugand mirodenii, lamai si castravete apei proaspete. Conform spuselor nutritionistilor, aceste substante au impact asupra senzatiei de foame, fiind benefice si in cazul balonarii si constipatiei.



Desigur, sportul nu poate decat sa-ti imbunatateasca dieta, dar se poate si fara exercitii. Insa te vei limita la produse light.


Exemplu de meniu:


- Mic dejun: biscuiti de orez, 1 ceasca de lapte degresat, ananas si seminte de floarea soarelui

- Pranz: 200 gr. ton, 2-3 morcovi, 1 bucatica de branza

- Cina: 200 gr. piept de pui, 100 gr. ciuperci cu putin ulei de masline, 100 gr. orez

- Gustare: biscuiti de orez


Regula de baza: 4 mese/zi



Pe parcursul celor 28 de zile nu vei sari nici o masa din cele 4 mese recomandate zilnic. (o masa = 400 calorii). Aceasta dieta pentru un abdomen plat nu interzice nici un aliment, ramane doar sa te asiguri ca nu ai depasit limita impusa.


Exemplu de meniu:


- Mic dejun: un bol cu mar ras si fulgi de ovaz

- Pranz: sandvis cu sunca si branza cu paine integrala, salata si rosii

- Cina: somon cu fasole verde

- Snack: humus si seminte de pin



Respectand regulile acestei diete vei scapa cu siguranta de excesul de grasime din zona abdomenului, insa exista un risc, si inca mare! Daca la finalul dietei iti vei relua vechile obiceiuri alimentare...in mod cert vei ajunge de unde ai plecat daca nu mai rau.