Dieta Atkins, fara infometare

Dieta Atkins, fara infometare

Detalii

CategoriiSanatate
TaguriFitness
Ultima actualizareMarti 5 august 2014
Vizualizari2053

Voteaza & Distribuie

Descriere

Dieta_AtkinsParerile sunt impartite in ce priveste cea mai eficienta dieta. Noi incercam dieta care nu se pare cea mai promitatoare deoarece scopul nostru e sa scapam de kilogramele in plus. Dorim sa stim ce putem manca si ce nu, fara sa ne infometam. Dieta Atkins se afla pe lista incercarilor tale?


Metoda Atkins s-a dovedit exceptionala pentru a scapa definitiv de surplusul de grasime. Aceasta dieta nu impune contorizarea caloriilor la fiecare pas, promitand pierderea kilogramelor (intre 5 si 15) inca din prima luna! Regimul alimentar impus nu este deloc unul drastic. Se poate consuma fara retineri alimente precum carne, peste, oua, branza, carbohidrati buni si grasimi.


Dieta Atkins e axata pe restrictionarea carbohidratilor. Respectand acest program alimentar, nu vei mai duce lipsa de energie. Te vei simti excelent atat atat fizic, cat si psihic!


Acesta dieta dateaza din anul 1972, de cand medicul cardiolog Robert Atkins a publicat o serie de carti in care avertiza despre pericolul pe care zaharul si carbohidratii il reprezinta pentru organismul uman. In timp dieta Atkins s-a dovedit incontestabila in lupta cu kilogramele in exces!


Dieta presupune schimbarea metabolismului celor care o adopta. Rezultatele nu intarzie sa apara, fara eforturi grandioase, fara infometare, fara ca nutrientii necesari organismului sa lipseasca.


Adeptii dietei Atkins vor fi incurajati sa se obisnuiasca cu un nou stil de viata. Asta inseamna ca modul in care se vor produce arderile caloriilor va fi altul decat cel obisnuit, iar starea de sanatate se imbunatateste semnificativ cu fiecare zi ce trece.


Date stiintifice despre controlul carbohidratilor stau la baza metodei Atkins. Urmand aceasta dieta vei reusi sa te bucuri de energie si sa stabilesti un echilibru nutritional prin atingerea greutatii optime si mentinerea acesteia.


Se recomanda ca dieta sa se urmeze timp de 14 zile. Dupa aceasta perioada te vei convinge de eficienta ei si de cat de repede s-a scurs timpul.


Mai jos aveti un exemplu de meniu structurat pe doua zile, ce evidentiaza faptul ca dieta Atkins permite combinatii intre alimente si nu e deloc saracacioasa.


Dieta_AtkinsZiua 1


Mic-dejun: doua felii de paine din cereale si crema de branza

Dejun: carne la gratar, branza, salata verde cu rosii

Cina: cotlet de porc si varza calita cu usturoi


Ziua 2


Mic-dejun: omleta din 2 oua si sunca de curcan

Dejun: salata greceasca facuta din salata verde, o rosie, branza feta si masline, o conserva de ton

Cina: carne de vita cu spanac


Preparatele de mai sus pot fi inlocuite cu: supa de pui, salata de peste, pui cu fasole verde, fructe de mare, cartofi copti cu usturoi, omleta cu sunca, carne de pui cu salata, legume verzi, supa de fasole, cu precizarea ca trebuie servite la mese diferite.


Restrictii dieta Atkins


Puteti incerca sa preparati diverse retete. Insa e necesar sa evitati alimente precum paste fainoase, orez, sucuri acidulate, mamaliga. Inlocuiti uleiul de floarea-soarelui cu cel de masline si faceti-va un obicei din a prepara legumele si carnea prin fierbere, nu prin prajire.