Cum pregătește digitalizarea afacerile pentru viitor

Detalii

CategoriiIT
Taguriimplementare erp
Ultima actualizareJoi 28 aprilie 2022
Vizualizari367

Voteaza & Distribuie

Descriere

Productivitatea companiilor este în creștere datorită utilizării soluțiilor de automatizare a vânzărilor. Faptul că agenții de vânzări au acces la planificarea vizitelor către clienți direct de pe smartphone și pot înregistra comenzile și încasările folosind un soft SFA este un progres major pentru organizarea activității de vânzare. Mai mult decât atât, datele despre clienți și comenzile plasate într-un magazin online ajung în sistemul de gestiune și contabilitate automat, datorită soluțiilor de integrare ERP, care permit și sincronizarea prețurilor și a stocurilor direct pe platforma de e-commerce.

Fără doar și poate, automatizarea taskurilor administrative contribuie la economisirea timpului și resurselor folosite în timpul procesării datelor. Datele sunt gestionate într-un singur loc, iar angajații le pot accesa în timp real de pe device-uri de tip smartphone sau desktop.

Beneficii care aduc transformarea digitală a companiilor, indiferent de industrie

În primul rând, soluțiile digitale susțin managementul eficient al timpului.Datorită funcționalităților complexe pe care le oferă softurile de automatizare a vânzărilor, vizitele la clienți pot fi planificate de către supervizori, iar agenții de vânzări primesc în timp real rutele pe care trebuie să le parcurgă și pot confirma în aplicație vizitele efectuate.

Apoi, angajații sunt mai productivi, pentru că își cunosc obiectivele zilnice pe care le au de îndeplinit și prioritizarea taskurilor nu mai este o problemă. În plus, productivitatea crește și în ceea ce privește realizarea rapoartelor și gestionarea încasărilor – toate informațiile sunt într-un singur loc, fiind accesibile digital.

Un alt avantaj îl reprezintă faptul că monitorizarea proceselor de vânzare este mai rapidă și mai precisă, iar soluțiile digitale permit vizualizarea istoricului vânzărilor astfel încât pierderile de informații se reduc la minim. O gestionare eficientă a informațiilor contribuie și la menținerea calității serviciilor și creșterea satisfacției clienților.

Și tu poți beneficia de aceste avantaje. Fii pregătit pentru viitor!

Tehnologia devine indispensabilă companiilor aflate în plină dezvoltare. Volumul crescut de muncă repetitivă poate deveni copleșitor pe angajați, afectând performanțele acestora în interacțiunea cu clienții și cu echipa. În plus, soluții precum SFA și integrarea ERP cu magazinul online nu doar că reduc resursele necesare în operațiunile de vânzări, ci contribuie la creșterea productivității. De exemplu, timpul economisit cu transmiterea documentelor fizice poate fi folosit pentru a efectua un număr mai mare de vizite la clienți sau pentru pregătirea comenzilor.

Avantajele sunt evidente, așa că pregătește-te și tu pentru un viitor al digitalizării cu una dintre soluțiile Optimall by AROBS! Vei primi instrumente personalizate în funcție de specificul afacerii tale, astfel încât performanțele vânzărilor din firma ta să atingă cote maxime. Contactează echipa Optimall la optimall@arobs.com sau 0748 158 881.