E-commerce B2B: 3 idei pentru un magazin online convingător

Detalii

CategoriiIT
Taguriimplementare erp
Ultima actualizareVineri 28 ianuarie 2022
Vizualizari351

Voteaza & Distribuie

Descriere

Comerțul online devine tot mai popular și în activitatea B2B, deoarece oferă flexibilitate și confort colaboratorilor, oriunde s-ar afla aceștia. Probabil te-ai gândit și tu să creezi un magazin online cu integrare ERP sau îți dorești să îl optimizezi pe cel deja existent. Poate te gândești că în vânzările directe informațiile sunt mai ușor de prezentat. Agentul de vânzări are o aplicație SFA de unde accesează catalogul de produse, vede stocul disponibil, poate răspunde direct la întrebările clientului, preia comenzile și încasările într-o clipită... Cum poate fi site-ul companiei tale la fel de convingător precum echipa de vânzări?

Totul începe de la modul în care prezinți informațiile. La fel ca un agent de vânzări, magazinul tău online va capta atenția clientului prin prezentări detaliate ale produselor. Trebuie să te asiguri că informațiile sunt accesibile și ușor de perceput la nivel vizual, pentru că acesta este probabil cel mai activ simț în timpul cumpărăturilor online. Cu un design aerisit și responsive, informații organizate și imagini de calitate vei crește șansele de a avea colaboratori mulțumiți și de experiența online.

Cucerește interesul utilizatorilor cu un site optimizat vizual

Design aerisit și responsive. Utilizatorii au nevoie de conținut intuitiv, astfel încât călătoria lor pe site să fie plăcută și să ajungă la pasul final: plasarea comenzii. O structură vizuală aerisită nu doar că face informațiile mai ușor de urmărit, ci contribuie și la o încărcare mai rapidă a site-ului. Dacă eviți aglomerarea site-ului, elementele se afișează corect și rapid pe orice device: desktop, smartphone sau tabletă.

Detalii despre produse. Gândește-te la experiența pe care clientul tău o are când plasează comanda direct către un agent de vânzări. Ei poartă o conversație în timp real și clientul poate solicita toate informațiile de care are nevoie. Oferă aceeași experiență și pe platforma B2B – prezintă clar și organizat caracteristicile produselor.

Imagini de calitate. Probabil că, înainte de toate, fotografiile sunt primele elemente care atrag atenția clienților tăi. De aceea, asigură-te că folosești poze de calitate, care să prezinte produsul din diferite unghiuri. Astfel, site-ul tă va fi memorabil: dacă informația e însoțită de o imagine relevantă, ai șanse cu 55% mai mari să își amintească ofertele companiei tale.

Bineînțeles, aspectul trebuie armonizat cu o funcționalitate fără de cusur. E foarte important ca prețurile și stocul disponibil să fie actualizate în timp real, pentru a evita ca utilizatorii să renunțe la comandă. Poți și tu să sincronizezi automat datele cu sistemul ERP prin serviciul ConnectoR oferit de Optimall by AROBS. Câștigă timp și redu erorile de prelucrare a comenzilor cu soluția de interconectivitate a datelor dezvoltată de Optimall!

Contactează echipa Optimall dacă vrei o soluție personalizată pentru productivitatea afacerii tale!
E-mail: optimall@arobs.com
Nr. tel.: 0748 158 881