Mai puțin timp petrecut cu operațiuni repetitive, mai mult timp pentru afacerea ta! Vezi cum de ajută SFA

Detalii

CategoriiIT
Taguriimplementare erp
Ultima actualizareMarti 24 mai 2022
Vizualizari381

Voteaza & Distribuie

Descriere

Cât timp din activitatea ta și a echipei tale de vânzări este dedicat completării documentelor fizice cu datele clienților care trebuie vizitați, încasări și rapoarte? Dacă totul se întâmplă manual, cu siguranță că procesele de vânzare sunt încetinite de activitățile administrative. În schimb, folosind o aplicație SFA, vei diminua o bună parte din timpul și efortul dedicat operațiunilor repetitive. Poți planifica vizitele pe care agentul de vânzări le va efectua în anumite zile, monitorizezi în timp real încasările și generezi rapoarte dintr-un simplu click.

Un studiu McKinsey arăta că o treime din operațiunile de vânzare pot fi automatizate datorită tehnologiei. În plus, flow-ul activităților devine mult mai organizat și membrii din diverse departamente pot colabora mai eficient datorită centralizării informațiilor într-o singură aplicație. Vânzările se procesează mai rapid, timpul economisit deschide noi oportunități de interacțiune cu clienții și dezvoltare a business-ului.

Cum funcționează o aplicație SFA?

Aplicațiile de tip SFA (sales force automation) este creată pentru companiile în a căror componență există o echipă de agenți de vânzări. Un astfel de soft permite ca aceștia să își desfășoare munca organizat și să fie mai productivi. Motivul e simplu – supervizorul echipei de vânzări planifică în aplicația de pe desktop vizitele la clienți, iar agenții de vânzări află în timp real, direct de pe smartphone, destinațiile la care trebuie să ajungă.

Dar funcționalitățile specifice SFA sunt mult mai complexe de atât. Să începem cu aplicația back-office, dedicată supervizorilor echipei de vânzări. Cu ajutorul acesteia, manageriezi smatphone-urile agenților, setezi traseele zilnice și aloci nomenclatoare pentru produse și clienți. De asemenea, poți să folosești și opțiuni mai avansate precum setarea unor politici de preț pentru fiecare client, urmărirea comenzilor și încasărilor și chiar generarea de rapoarte specifice.

Apoi, aplicația mobilă ajută agentul de vânzări să se organizeze mai ușor, să îndeplinească obiectivele zilnice și chiar să le depășească. De asemenea, el accesează de pe smartphone detalii mereu actualizate despre prețuri, stocuri și produse, astfel încât să poată oferi informații precise clienților pe care îi vizitează.

Scapă de gestiunea manuală a vânzărilor și digitalizează-ți afacerea cu Optimall by AROBS

Ca producător și distribuitor de produse, cu siguranță știi că datele despre produse, prețuri, comenzi și clienți necesită mult timp pentru a fi gestionate manual. De aceea, indiferent de industria din care faci parte, îți recomandăm să alegi automatizarea forței de vânzări cu Optimall SFA. Comunicarea dintre departamente va fi mult mai ușoară, iar agenții de vânzări mai productivi și organizat.

În 2003, AROBS a lansat Optimall SFA pentru automatizarea forței de vânzări, fiind primul proiect dedicat pieței românești. Portofoliul Optimall cuprinde în prezent și soluții de integrare ERP cu magazinul online, optimizare rute și chiar soluții de inventariere. Contactează-ne dacă ești pregătit să personalizăm împreună soluția dedicată obiectivelor tale de business!

E-mail: optimall@arobs.com
Nr. tel.: 0748 158 881