3 idei să îmbunătățești experiența clienților în magazinul online în 2022

3 idei să îmbunătățești experiența clienților în magazinul online în 2022

Detalii

CategoriiIT
Taguriimplementare erp
Ultima actualizareLuni 20 decembrie 2021
Vizualizari84

Voteaza & Distribuie

Descriere

Poate că deja ai experiență cu softurile dedicate automatizării afacerii. În vânzările directe, agenții pot prelua rapid comenzi cu ajutorul unei aplicații de tip SFA. Datele despre comenzi sunt transmise în timp real în sistemul ERP. De asemenea, aceștia pot accesa detalii despre produse și prețuri pentru a le prezenta clienților. Precizia prezentării și rapiditatea plasării comenzii sunt atuuri care aduc mulțumirea consumatorilor și același ideal îl poți obține și în vânzările online.

Experiența consumatorilor într-un magazin online este definitorie pentru succesul companiei. Dacă ai automatizat sincronizarea datelor despre stocuri și prețurile în magazinul online prin integrare ERP, primul pas e deja făcut. Datele sunt actualizate în timp real atât în e-shop, cât și în depozit. Automatizarea trebuie completată de o experiență a consumatorilor de înaltă calitate. Iată 3 idei care te vor ajuta să funcționezi la potențial maxim în 2022.

Cum să ai clienți mulțumiți de magazinul tău online

Personalizează conținutul. Studiile arată că dacă experiența utilizatorului este personalizată, rata de conversie poate să aibă o creștere de până la 20%. O astfel de creștere se explică prin faptul că majoritatea consumatorilor sunt atrași de conținutul customizat și promoții. Gândește-te la valorile clienților tăi și asigură-te că se regăsesc în magazinul tău online. Clienții vor fi mai satisfăcuți și vei crește șansele ca aceștia să te recomande cunoscuților.

Folosește canale multiple de comunicare. Aici trebuie să iei în considerare că 54% dintre utilizatori folosesc social media înainte de a lua o decizie de cumpărare. În plus, 90% dintre ei navighează pe rețelele sociale de pe un smartphone. Acestea sunt insight-uri valoroase care arată că e nevoie ca magazinul online să fie prezent și pe rețele de socializare Este un pas important al adaptării la mobile commerce, pentru ca utilizatorii să facă tranziția cât mai ușor între rețelele de socializare și magazinul online.

Călătoria cumpărătorului. O călătorie ușoară și sigură pe magazinul online crește șansele de a avea clienți mulțumiți. Asigură-te că aceștia pot filtra produsele în funcție de categorii, prețuri și alte calități relevante, astfel încât să fie găsite cât mai ușor. De asemenea, realizarea unei comenzi trebuie să implice cât mai puțini pași. Apoi, primesc notificări despre statusul comenzii imediat după realizarea ei – aspect ușor de realizat printr-un serviciu de integrare a magazinului online cu integrare ERP.

Deci, conținutul, canalele de comunicare și călătoria cumpărătorului sunt o triadă ce va crește nivelul de satisfacție a clienților. Implicit, numărul comenzilor din magazinul tău online va fi și el în creștere. Ca să ai control asupra dinamicii cumpărăturilor, folosește un serviciu precum ConnectoR, oferit de Optimall by AROBS. Cu ajutorul lui, prețurile, stocurile, comenzile și datele clienților sunt sincronizate automat cu sistemul ERP al companiei tale.