Cand sunt citite email-urile publicitare?

Detalii

CategoriiIT
Taguri
Ultima actualizareMarti 5 august 2014
Vizualizari7767

Voteaza & Distribuie

Descriere

In desfasurarea unei campanii de e-mail adresata clientilor, membrilor, sau abonatilor la newsletter este importanta si monitorizarea raspunsului acestora. Raportul "Email Marketing Use and Trends Report: H1 2004" efectuat pe baza informatiilor provenite de la cei peste 70 de milioane de clienti MailerMailer, a evidentiat urmatoarele statistici: ::Verificare email: Aceasta este perioada de timp in care marea majoritate a destinatarilor (aprox 80%) vor deschide email-ul dvs. In ceea ce priveste lectura continutului acestuia, 95% din destinatari o vor face in urmatoarele 6 zile de la primire. ::Email esuat: Transmiterea unui email poate esua in situatia in care, abonatul isi modifica adresa de email fara sa anunte, daca acesta este marcat gresit drept spam, sau daca server-ul receptor este inoperant. O statistica efectuata la nivelul tuturor domeniilor de activitate arata ca, rata de esec a transmiterii primelor 5 e-mail-uri catre clienti este de 6,6%, iar dupa inlaturarea adreselor de e-mail gresite aceasta rata a scazut pana la 3,59%. Institutii cu o rata mica de esec in transmiterea email-urilor sunt cele guvernamentale (2,41%), vanzari en-gros (3,80%) si imobiliare (4,19%). ::Deschiderea unica a email-ului: Asa cum am constatat deja, email-urile trimise din domenii precum: guvernamant (53,74%), telecomunicatii (47,86%) si bancar (44,78%) detin cele mai mari rate de acesare in primele 48 de ore de cand au fost primite. De asemenea mesajele ce sunt trimise in zilele de luni si marti au o rata mai ridicata de deschidere comparativ cu celelalte zile ale saptamanii. ::Accesare link-uri: Studiile efectuate mai arata ca link-urile continute de unele mesaje transmise prin email, au fost accesate in procent de 4,27%. Domeniile de activitate cu rata cea mai mare de accesare a link-urilor sunt: guvernamant (10,38%), productie (8,90%) si vanzarile en-detail (8,68%). Desi putine email-uri sunt trimise in weekend, cele care au fost expediate sambata (5,11%) si duminica (5,54%) au fost accesate mai des decat cele din timpul saptamanii. Tototdata, e-mail-urile cu subiect personalizat au fost deschise si accesate intr-o masura mai mare, decat cele care aveau doar continut personalizat sau cele nepersonalizate deloc.