5 alimente usoare de vara

5 alimente usoare de vara

Detalii

CategoriiSanatate
TaguriFitness
Ultima actualizareMarti 5 august 2014
Vizualizari2215

Voteaza & Distribuie

Descriere

Scoate-ti agenda si noteaza-ti aceste 5 alimente usoare de vara pe care te vei convinge ca merita sa le adaugi in cos cand iti faci cumparaturile.


cirese


1. Ciresele


Fructe care abunda in vitaminele A, C, E, ciresele contin ingrediente ce reduc riscul aparitiei cancerului la san, stomac sau piele. Sa nu mai vorbim de fibrele si proprietatile medicale ce inhiba guta. Deci, ai motive sa pui ciresele in cap de lista cand mergi la cumparaturi.


2. Pepenele galben


pepenele galbenPepenele galben, tot din categoria alimente usoare, bogat in potasiu, vitamina C si beta-caroten, mentine tensiunea in limite normale si scade colesterolul.


Poti sa-ti faci un obicei din a consuma dimineata pepene galben. Pe langa efectele benefice, este o placere sa-l consumi in zilele toride de vara, daca il pastrezi la rece.


3. Sfecla


Sfecla e alt aliment savuros skinny. Se va digera in scurt timp, continand o cantitate insemnata de vitamine: A, B, C si PP, potasiu, fier, calciu, proteine, hidrati de carbon, zaharuri si glutamina.


sfeclaAre efecte benefice in ce priveste virozele, anemiile, imunitatea scazuta, nevroze, demineralizare, tuberculoza sau cancer. Pe langa acestea, contribuie si la reglarea functiilor hepatice. Este nerecomandata bolnavilor de diabet, deoarece contine multe zaharuri si glutamina.


Hipertensiunea arteriala poate fi stopata cu sucul obtinut din sfecla rosie, daca se consuma in fiecare zi.


4. Patrunjelul


patrunjelul


Patrunjelul abunda in vitamina C (fiind este de 4 ori mai bogat in vitamina C decat portocala), provitamina A, fier si mangan. Ajuta la intarirea sistemul de aparare al organismului si stimuleaza sistemul nervos.


Mai mult decat atat, are efect diuretic si elimina toxinele din corp. Trebuie mentionat si faptul ca neutralizeaza efectele nocive ale tutunului si alcoolului.


5. Ananasul


ananasulFruct remarcat in timp datorita proprietatilor sale, ananasul a fost denumit regele fructelor. Are un continut ridicat de fibre, enzime ce favorizeaza digestia naturala, Vitamina C, potasiu si calciu. Anti-oxidant natural, ananasul iti protejeaza corpul de radicalii liberi. Consumandu-l cu regularitate iti vei intari cu siguranta sistemul imunitar.

Un nivel ridicat de vitamina C il are si sucul de ananas.


Printre proprietatile benefice ale ananasului sunt de punctat si fortificarea oaselor, combaterea durerilor de gat, racelii si tusei, dizolvarea negilor si efectul anti-inflamator.


Ce zici? Impusti 2 iepuri dintr-o lovitura. Te mentii in forma si in acelasi timp te alegi cu un arsenal intreg de vitamine si beneficii cat cuprinde.