3 reguli pe care poti sa le incalci in fitness

3 reguli pe care poti sa le incalci in fitness

Detalii

CategoriiSanatate
TaguriFitness
Ultima actualizareMarti 5 august 2014
Vizualizari1805

Voteaza & Distribuie

Descriere

abdomeneFitnessul si dietele, de obicei, sunt pline de reguli si restrictii. Toate au acelasi scop: obtinerea unui trup supreb si o minte echilibrata. Ca in orice alt domeniu, si in fitness, unele reguli sunt facute pentru a fi incalcate.



Daca pana acum am vorbit doar despre "trebuie sa faci asta", "trebuie sa faci cealalta", ce-ar fi sa iti spunem si cum poti trisa din cand in cand?



Foarte putine persoane au o motivatie cand merg la sala si si mai putine sunt acelea carora chiar le place acolo. Majoritatea o facem din obligatie, pentru ca trebuie. Tragem de fiare pentru a scapa cat mai repede si cat mai usor de kilogramele in plus.



De multe ori, instructorii de fitness ne mai pacalesc si ne pun sa facem exercitii in plus, doar de dragul de a-si exercita superioritatea de om cu un trup perfect sculptat. Putem insa sa renuntam la:



1. Exercitiile cardio – nu de tot, dar le putem rari



Ni se spune ca: pentru a slabi, exercitiile cardio sunt cele mai bune.



Putem incalca regula pentru ca: da, intr-adevarm exercitiile cardio sunt o metoda excelenta de a arde calorii, dar cand organismul se obisnuieste cu ele, o sa ii ia din ce in ce mai mult sa arda calorii.



Cum sa incalci regula: prin alternarea exercitiile cardio cu ridicari de greutati si jogging.



2. Efortul continuu



Ni se spune ca: sub nici o forma nu trebuie sa ne oprim din antrenament, pentru numarul caloriilor arse va scadea drastic.



Putem incalca regula pentru ca: musculatura trebuie sa se refaca dupa o perioada de efort. Desigur, o pauza de 15 minute nu e tocmai la ce ne gandim, dar 4-5 minute n-o sa afecteze cu nimic calitatea exercitiilor.



Cum sa incalci regula: facandu-ti programe care alterneaza exercitiile mai grele cu cele mai relaxante. De exemplu, dupa fandari, sari putin coarda si intre serii relaxeaza-te 30 de secunde.



3. Abdomene – nu sta totul in ele



Ni se spune ca: cea mai scurta si sigura cale spre niste "cubulete" perfecte sunt sute de abdomene.



Putem incalca regula pentru ca: poti sa faci cate abdomene vrei, o sa te chinui prea mul, daca nu combini mai multe tipuri de exercitii care sa lucreze tot corpul.



Cum sa incalci regula: pentru un abdomen de reclama, lucreaza toata zona (coapse, partea superioara a trunchiului si abdomen). Roaga-ti instructorul sa iti dea un un set special de exercitii si nu va trebui sa te omori lucrand la abdomene.


sursa imagine: www.cuacardinals.com