bluesony 0 Raportează post Postat Noiembrie 11, 2012 Buna ziua, Am si eu urmatoarea problema: o fluctuatie de tensiune destul de apriga (spun asta deoarece au mai fost si altele care nu mi-au creat probleme) mi-a defectat un TV LCD Samsung in sensul ca nu mi se mai aprinde decat un LED care indica faptul ca intra curent; in rest, este complet piesa de mobilier. Intrebarea mea este daca am vreo sansa de reparare pe baza garantiei avand in vedere urmatoarele: - celelalte echipamente electronice si electrocasnice (unitate PC + monitor PC, frigider, etc) nu au nicio problema; - pe garantie se specifica faptul ca fluctuatiile de tensiune nu sunt asigurate. Pledoaria mea s-ar axa pe faptul ca doar acest produs s-a defectat, rezultand o posibila defectiune/sensibilitate la defectiune din fabrica. Ce parere aveti? Si-a reparat cineva pe baza garantiei un produs defectat in urma unei fluctuatii de curent? O alta varianta ar fi aceea de a solicita despagubire de la Enel insa as prefera sa o pastrez ca plan B. Multumesc Partajează acest post Link spre post Distribuie pe alte site-uri
Moftangiu 396 Raportează post Postat Noiembrie 11, 2012 De ce trebuia sa declari ca a fost vorba de o fluctuatie de curent, in situatia in care alte aparate nu au avut de suferit? Tu declari ca s-a stricat in garantie. Constatarea cauzei o face atelierul care rezolva problema. Poate este doar o siguranta si atunci nu se mai complica sa ceara bani si plateste firma care l-a comercializat. Partajează acest post Link spre post Distribuie pe alte site-uri
bluesony 0 Raportează post Postat Noiembrie 11, 2012 (editat) Deocamdata nu am declarat incidentul si oricum nu aveam de gand sa prezint problema in acest mod. Stiu totusi ca a fost o problema de tensiune deoarece au avut mai multi vecini aparate arse in acelasi timp. Ma interesa daca au mai fost cazuri in care pe baza garantiei sa se faca reparatii din cauza fluctuatiei de tensiune... Daca ar fi vorba doar de o siguranta si nu ar costa foarte mult, nu m-ar deranja sa-mi faca reparatia contracost. Dar daca imi cer mai mult de 10% fata de pretul de achizitie, de aprox 1600 ron, atunci ideea de a plati nu ma mai incanta . Cand am zis ca pledoaria mea s-ar axa pe faptul ca doar acest produs s-a defectat, am incercat sa anticipez un eventual refuz. Multumesc Editat Noiembrie 11, 2012 de bluesony Partajează acest post Link spre post Distribuie pe alte site-uri