Patru funcționalități SFA care vor schimba modul în care gestionezi vânzările

Detalii

CategoriiEconomie
Tagurisoftware
Ultima actualizareMarti 29 noiembrie 2022
Vizualizari251

Voteaza & Distribuie

Descriere

Odată ce desfășori activități de comerț business to business și ești în plină dezvoltare, gestiunea vânzărilor va fi hotărâtoare pentru succesul companiei tale. Metoda clasică, în care agenții de vânzări gestionează comenzile și încasările folosind documente scrise și tabele interminabile poate să afecteze productivitatea întregii echipe. Ca manager, poți să optimizezi performanțele echipei de vânzări apelând la un soft de tip SFA, cu ajutorul căruia timpul și resursele dedicate procesării comenzilor vor fi reduse semnificativ.

Optimall by AROBS oferă o astfel de soluție implementată deja cu succes în diverse industrii. Folosind SFA software în afacerea ta, organizarea activității departamentului de vânzări va fi o joacă datorită funcționalităților aplicației. Iată trei dintre acestea, care cu siguranță vor contribui la creșterea productivității în vânzări.

Vânzările sunt mai simple cu Optimall SFA – top patru funcționalități

Planificarea vizitelor la clienți. Ca manager de vânzări, poți să planifici vizitele la clienți pentru două săptămâni. În acest fel, echipa ta va ști ce are de făcut, iar progresul poate fi înregistrat direct în aplicația mobilă.

Preluarea comenzilor și procesarea încasărilor. Agenții de vânzări au posibilitatea să preia comenzi și să înregistreze încasări folosind aplicația mobilă Optimall SFA. Datele vor ajunge în aplicația back-office gestionată de managerul de vânzări, având acces la informații mereu actualizate.

Vizualizarea istoricului de vânzări. Datorită funcționalității de vizualizare a istoricului de vânzări, ai acces la date despre cantități, prețuri, date calendaristice pentru produsele care s-au vândut sau au fost comandate anterior.

Stabilirea targetelor. Cu Optimall SFA, din aplicația back-office poți să stabilești obiective cantitative și valorice care urmează să fie atinse de agenții de vânzări. Acestea vor fi vizibile apoi în aplicația de pe mobil a echipei tale, care își va cunoaște progresul pentru perioada stabilită.

Alege Optimall SFA by AROBS pentru echipa ta de vânzări!

Optimall by AROBS implementează cu succes soluții software de optimizare a business-urilor încă din anul 2003 în diverse industrii. Producători și distribuitori din industrii precum cea alimentară, a produselor medicale și veterinare și chiar a materialelor de construcții au crescut performanțele echipei de vânzări cu ajutorul soluției SFA. Așadar, dacă ai o companie cu rețea proprie de agenți de vânzări, e timpul să te alături și tu afacerilor care au devenit mai productive prin digitalizare.