Ai un program incarcat? Afla cum sa-ti eficientizezi antrenamentele!

Ai un program incarcat? Afla cum sa-ti eficientizezi antrenamentele!

Detalii

CategoriiSport
Taguriaminoacizi, culturism, Fitness, suplimente nutritive
Ultima actualizareJoi 29 iunie 2017
Vizualizari536

Voteaza & Distribuie

Descriere

Timpul este probabil una dintre cele mai importante resurse de care dispunem, mai ales ca este una limitata si pare sa treaca din ce in ce mai repede in aceasta societate agitata. Treburile gospodaresti, timpul petrecut la birou si multe alte activitati ne imping sa credem si sa folosim una dintre cele mai populare scuze pentru a nu face miscare: „nu am timp!”.

Ei bine, aceasta scuza ar trebui sa nu se mai regaseasca in vocabularul celor care isi doresc cu adevarat o schimbare si un stil de viata mai sanatos. Solutia? Specialistii Sci-MX ne propun cateva sfaturi pentru eficientizarea antrenamentelor, astfel incat sa putem gasi oricand timp suficient pentru a ne antrena.

In continuare vor fi prezentate aceste sfaturi, care daca vor fi respectate vor putea sa ofere nu doar un antrenament mai eficient, dar si rezultate mai spectaculoase intr-o perioada scurta de timp.

Energie provenita dintr-o alimentatie corespunzatoare

Una dintre principalele probleme pe care le prezinta cei care considera ca nu au suficient timp pentru a face miscare vine in paralel cu o accentuata stare de oboseala, ceea ce duce in cele mai multe situatii la abandonarea ideii de sport.

In acest sens care este solutia? Aceasta vine tot de la echipa Sci-MX, recunoscuta ca fiind specializata in nutritie si care ofera o gama variata de suplimente alimentare, printre care si cele ce au scopul de a spori energia, respectiv capacitatea de a sustine un efort ridicat, ce se va concretiza in performante spectaculoase.

Care sunt aceste produse? Informatii detaliate se regasesc in cadrul magazinului online sci-mx.ro, locul unde se va putea gasi produsul perfect indiferent de obiectivele urmarite: slabire, tonifiere, cresterea masei musculare, etc.

Stabileste programul chiar de acasa

Foarte multe persoane ajung la sala si constientizeaza ca habar nu au ce grupa de muschi sa lucreze, cu ce exercitii sa inceapa, numarul de repetari, incarcatura si multe alte aspecte asemanatoare. Toate acestea nu fac decat sa scada drastic productivitatea, iar timpul efectiv de antrenament este unul destul de scurt, acesta fiind pierdut pentru a alege urmatoarele exercitii sau locul de executare a acestora.

Asadar, pentru a eficientiza un antrenament trebuie sa se planifice detaliat programul urmarit, grupele de muschi ce se doresc a se lucra in diferite zile, exercitii corespunzatoare fiecareia, numarul de seturi, exercitii, greutatile folosite, durata pauzelor si multe alte aspecte asemanatoare.

Cu cat un antrenament este organizat mai atent, cu atat se poate mentine nivelul de concentrare, intensitatea, iar timpul de antrenament este scurtat, ceea ce ofera posibilitatea de a-ti rezolva cu brio toate activitatile propuse in ziua respectiva.

Alege exercitii compuse

Un alt aspect ce poate eficientiza foarte mult un antrenament este cel ce tine de exercitiile alese. Indiferent daca se doreste lucrarea unei singure grupe de muschi, ori combinarea mai multor grupe de muschi, alegerea unor exercitii compuse va oferi un mare plus.

Ca de exemplu, impinsul halterei la banca este un exercitiu compus, fiind perfect pentru cel putin 3 grupe musculare: piept, umeri si triceps. Este important ca greutatile sa fie alese cu atentie, forma de executare fiind mult mai importanta decat incarcatura aparatelor.

Circuite de intensitate ridicata

O alta metoda foarte des utilizata si deosebit de eficienta este cea oferita de antrenamentele pe baza de circuit. Acestea sunt in general foarte intense, fiind insotite de executarea unor exercitii pentru o perioada de timp prestabilita, alaturi de pauze foarte scurte intre acestea.

Mentinerea unui ritm cardiac ridicat ajuta foarte mult la arderea grasimilor, iar faptul ca se realizeaza intr-o perioada relativ scurta de timp (se estimeaza ca cele mai eficiente antrenamente pe baza de circuit sunt cele cuprinse intre 25 si 35 de minute) nu face decat sa eficientizeze pe deplin antrenamentele efectuate.

Lasa discutiile pentru finalul antrenamentului

Nu in ultimul rand, antrenamentele executate intr-un spatiu special amenajat, mai exact intr-o sala de fitness, poate oferi situatii placute dar si neproductive, mai exact cele in care ne intindem la discutii cu alte persoane.
Acestea trebuie sa fie evitate cu desavarsire, iar timpul de socializare sa fie alocat dupa ce antrenamentele respective au fost finalizate.

https://sci-mx.ro/contact/