Ahrefs este unul dintre cele mai cautate utilitare posibile

Ahrefs este unul dintre cele mai cautate utilitare posibile

Detalii

CategoriiIT
TaguriGoogle, servicii seo
Ultima actualizareVineri 15 februarie 2019
Vizualizari250

Voteaza & Distribuie

Descriere

Din fericire pentru noi am gasit discount Ahrefs locul din care am cumparat peste 80 de tooluri SEO. Avantajul nostru este acela ca beneficiem de cel mai bun pret pentru un abonament lunar in care avem inclus si Ahrefs si care este foarte mic raportat la beneficii.

Iata ce spun cei de la Ahrefs despre produsul lor si despre cele mai importante beneficii in link building.
Daca paginile de top pentru un anumit cuvant cheie se misca mereu si au pozitii schimbatoare, atunci ar putea indica faptul ca Google nu este ceea cauta o persoana.

"Fotbal" este un cuvant cheie excelent pentru a demonstra acest lucru. Puteti vedea ca paginile de top se schimba in mod constant, ceea ce indica faptul ca Google se straduieste sa inteleaga intentia cautatorului.
Dar de ce este asa? Vrem sa spunem ca fotbalul este un cuvant cheie clar, nu?
Nu chiar. Fotbalul inseamna lucruri diferite in functie de locul in care locuiti. Acest lucru pare sa fie motivul confuziei Google - este clasat pe paginile Wikipedia pentru diferitele tipuri de fotbal, dar continua sa le schimbe. SERP-urile de acest gen sunt uneori mai usor de rupt, dar clasamentele pot fi de scurta durata.

Pe de alta parte, daca vedeti ca paginile de top sunt destul de stabile - si au fost pentru o perioada de timp - atunci cuvantul cheie ar putea fi mai greu de crack. De asemenea, este oarecum dificil de vazut in acea captura de ecran, dar ghidul infam al lui Moz se clasifica in mod constant in topul locului pentru mai mult de trei ani.
Acest lucru arata in mod clar ca aceasta este o cautare informationala in care cercetatorii cauta un ghid cuprinzator, noob-friendly pentru SEO.

Deci, acest SERP ar fi probabil mai usor de spart, deoarece intentia de cautare este foarte clara, ceea ce inseamna ca va fi mai usor sa oferi Google ceea ce vrea. Dar inca nu mi-e dor de sansele nimanui de a lovi Moz de pe locul intai in curand.

Sa presupunem ca ati vrut sa vedeti toate cuvintele cheie pe care le clasifica moz.com si backlinko.com, dar ahrefs.com nu. Ati putea face acest lucru exportand raportul Cuvinte cheie pentru fiecare site din Site Explorer, incarcandu-le pe toate intr-o foaie de calcul, apoi aplicand o anumita magie de calcul.
Dar pentru aceia dintre noi care nu sunt vrajitori in Excell, aceasta poate fi o sarcina dificila. Puteti compara pana la 10 site-uri aici, ceea ce este mai mult decat orice alt instrument permite. Dar, in timp ce abilitatea de a gasi lacune de continut intre domenii nu este unica pentru Ahrefs, face acelasi lucru la nivel de pagina sau subfolder.

Acum hai sa mergem chiar mai adanc si sa comparam cateva pagini specifice:
Inserati o pagina din site-ul dvs. Web in Site Explorer, apoi accesati raportul Pagini concurente. Aceasta pune inapoi paginile cu cea mai semnificativa suprapunere a cuvintelor cheie in cadrul SERP-urilor.
Daca cautati o modalitate de a spori "relevanta" paginii dvs. in ochii Google, luati in considerare sprinklerea unora dintre aceste cuvinte cheie - acelea pe care paginile concurente le clasifica, sau a nu - in continutul dvs.