5 motive pentru care SEO este în continuare o strategie eficientă de marketing online

5 motive pentru care SEO este în continuare o strategie eficientă de marketing online

Detalii

CategoriiStiinta
TaguriGoogle, marketing online, servicii seo
Ultima actualizareJoi 15 iunie 2017
Vizualizari875

Voteaza & Distribuie

Descriere

Dacă SEO ar fi un personaj care citește și el cele mai importante știri din domeniul marketingului online, ar fi surprins să se afle în poziția în care își citește mereu necrologul.

Mulți oameni din domeniu (sau nu) văd SEO ca pe o strategie old school, învechită și gata să își dea ultima suflare în orice clipă, precum un bătrân pe patul de moarte. Ei bine, SEO nu doar că nu este bătrân (până la urmă, de SEO s-a auzit abia din 1990, iar optimizarea serioasă a început abia în mijlocul anilor 2000, în epoca de expansiune Google), dar este chiar mai plin de vitalitate decât oricând.

Cum se poate acest lucru?

Despre asta vom vorbi în cele ce urmează!

Optimizarea SEO – un pleonasm devenit strategie de bază a marketingului online
Da, optimizarea SEO este o expresie pleonastică deoarece SEO în sine înseamnă, mot-a-mot, Search Engine Optimization.

Cu toate acestea, această expresie a ajuns să fie cunoscută astăzi drept strategia care te duce în primele rezultate din Google. Ce rezultate? Cele apărute în urmă căutării pe diverse cuvinte-cheie, evident.

De exemplu, dacă vrei să achiziționezi un telefon mobil, ce faci?
  • Dai un search pe Google și cauți ceea ce ai nevoie.
  • Fie introduci direct numele telefonului mobil dorit, fie precizezi niște calități care ți se par necesare, precum „telefon mobil dual sim” sau „telefon mobil quad core”.
  • Îți va apărea o listă de rezultate, iar ulterior tu vei alege un magazin online pe care îl știi sau care îți atrage atenția, de unde vei achiziționa telefonul respectiv.

Aceste etape sunt, în mare, modul de căutare al oricărui utilizator pe Google cu scopul de a cumpăra un produs sau de a apela la un serviciu al unei companii.

Ce face SEO?

Va crește și promova un site cu telefoane mobile, în așa fel încât să fie în primele căutări pe cuvântul cheie inserat de utilizatori, și îl va face atractiv pentru ca utilizatorul să aibă o experiență de navigare cât mai plăcută pe website-ul respectiv.

Cel puțin – asta e varianta scurtă.

5 motive pentru care să apelezi la SEO dacă ai un magazin online

Dacă ce am spus mai sus este versiunea scurtă a întregului proces de optimizare SEO, promovarea în Google este mult mai complicată și mai stufoasă de atât.

SEO este o îmbinare fină între tehnic, creativ și strategic, pentru ca rezultatele unei creșteri de ranking (poziționarea în rezultatele Google pe anumite cuvinte-cheie) să fie cât mai bune.

Tehnic, pentru că sunt necesare schimbări ale infrastructurii site-ului pentru a se alinia standardelor recomandate de Google. Creativ pentru a oferi utilizatorului o experiență originală după ce a dat click pe unul dintre rezultate. Și strategic pentru a determina cele mai bune metode prin care creșterea în ranking este susținută, iar implementarea schimbărilor tehnice și creative este excelent programată.

Să vedem care sunt motivele pentru care business-ul tău online ar putea profita în urmă unor campanii create de o firmă de SEO serioasă:
  1. SEO aduce cel mai bun Return of Investment pe termen lung. Chiar dacă o campanie SEO nu se face de azi pe mâine, iar creșterile se văd în câteva luni, efectul obținut în căutările organice va fi spectaculos și de durată, generând mai multe click-uri, deci mai multe conversii. ROI-ul e asigurat!
  2. SEO este o modalitatea ideală prin care poți face Branding. Promovarea în Google presupune crearea recurentă de conținut reprezentativ pentru busines-ul tău. Așadar, cu cât ești mai prezent în mediul online și cu cât comunici mai mult, cu atât ești mai aproape de a face pasul de la simplu business online către brand digital
  3. Poți depăși concurenții cei mai mari printr-o campanie SEO eficientă. Dacă ai strategia corectă și implementarea planificată, poți depăși în căutările de pe Google și concurenții cu ani de vechime din nișa ta.
  4. Colaborezi cu o firmă de SEO care îți poate oferi servicii integrate de marketing. De exemplu, dacă vei colabora cu agenția de marketing online AdMarks, nu vei avea parte doar de campanii de SEO, ci de o strategie sustenabilă pe termen mediu-lung pentru business-ul tău online
  5. Îți transformă site-ul pentru a fi cât mai atractiv. Optimizarea SEO nu înseamnă doar muncă în exteriorul website-ului, ci se începe din interior spre exterior. Întâi trebuie făcut site-ul cât mai atractiv și facil de utilizat, apoi se merge către atragerea potențialilor clienți
Aceste 5 sfaturi sunt doar începutul. Dacă te gândești serios la promovarea în Google, atunci apelează la o firmă de SEO precum AdMarks Media. Ei îți vor arăta că nu sunt doar 5 lucruri care te pot ajuta în business-ul tău online, ci mai mult de 50!

Spor la promovare în Google - www.admarks.ro