Cum te poate ajuta o agentie de digital marketing sa optimizezi site-ul pe care il detii

Detalii

CategoriiIT
TaguriGoogle, Promovare online, servicii seo
Ultima actualizareMiercuri 20 iunie 2018
Vizualizari266

Voteaza & Distribuie

Descriere

Conceptul de optimizare pentru site-uri este unul din ce in ce mai popular. A devenit un serviciu pe care tot mai multi detinatori de site-uri il solicita. Ce-i drept, in aceasta categorie intra cei care sunt interesati de modalitatea eficienta prin care isi pot spori sansele de a face ca site-ul sa fie in primele rezultate ale motorului de cautare.

Pentru cei care inca nu stiu care sunt efectele benefice ca urmare a serviciilor de optimizare site trebuie spus ca pozitionarea mai favorabila este doar un prim aspect. Site-ul in cauza va castiga mai mult trafic organic, deci implicit cresc sansele de a vinde mai mult, de a cladi un brand de incredere si de a fi cat mai cunoscut pe nisa de activitate.

Optimizarea On Page

O parte din intreg procesul de optimizare se refera la cea on page. Echivalentul acestor proceduri este baza solida pentru a construi eficient.

Google se foloseste de continutul din cadrul paginii pentru a descoperi despre ce este vorba in cadrul site-ului. Asadar, in functie de cuvintele cheie cu care acesta se clasifica in motorul de cautare Google atribuie paginii un coeficient de relevanta, mai mic sau mai mare.

URL-ul si cat de mult conteaza acesta

URL-ul unei paginii spune despre continut; nu numai ca ar putea sa contribuie la valoarea data de cuvinte cheie, insa de asemenea apare odata cu rezultatele in motoarele de cautare. Asadar se poate spune ca din acest punct de vedere URL-ul ar putea influenta in ce masura un utilizator este dispus sa acceseze o pagina.

Tine minte ca Google poate scurta un URL daca acesta este prea lung. Urmeaza si titlul paginii, un element de mare importanta ca factor pentru seo on page. Acesta nu trebuie sa depaseasca in medie 69 de caractere.

Optimizarea descrierilor pentru paginile site-ului pentru a spori rata de accesari

Chiar daca acest aspect nu influenteaza pozitia unui site in motorul de cautare, nu este de ignorat ca importanta. Totusi, are influenta in rata accesarilor. Nu se poate spune ca o descriere ar trebui sa aiba un anumit numar de cuvinte, insa intre prea putin si prea mult expertii spun ca in medie 156 de caractere ar fi de ajuns.

Continutul

O teorie binecunoscuta in lumea SEO este legata de nevoia de continut de calitate. Marele Google spune „content is the king” si subliniaza astfel marea importanta ce i se acorda. Acest factor on page este insa adesea ignorat sau i se minimalizeaza impactul. Nu tine numai de a folosi anumite cuvinte cheie, ci de a oferi utilizatorilor informatii relevante despre o tematica.

Spus pe scurt, integrarea cuvintelor cheie de interes in continutul ce se afla in cadrul site-ului trebuie sa tina cont de naturalete, de varietate si desigur originalitate.

De asemenea, procesul de SEO on page va include atentia acordata lungimii de text, in medie de minim 500 de cuvinte. Chiar si imaginile trebuie sa se includa in lista de interese, optimizate si ele corespunzator, denumite dupa tematica in care acestea sunt interegrate.

Stiati ca? Timpul de incarcare al unei pagini este de asemenea un factor determinant pentru ce pozitie ocupa un site in lista de rezultate oferite de motorul de cautare? Este logic si practic ca atunci cand timpul de incarcare este unul considerabil mai mare decat se asteapta utilizatorul, acesta sa paraseasca pagina si sa se indrepte spre un alt rezultat.

Astfel de exemple ale factorilor ce pot influenta pozitia unui site sunt elemente de care trebuie sa se ocupe o agentie de digital marketing angajata sa va desfasoare o campanie SEO. Procesul de on page insa trebuie sa se completeze cu cel off page pentru ca rezultatele sa fie si cele scontate.

https://e-advertising.co/servicii-optimizare-seo