5 dintre cele mai ciudate intrebari adresate de clientii SEO

Detalii

CategoriiIT
TaguriGoogle, seo, servicii seo
Ultima actualizareVineri 26 iulie 2019
Vizualizari1117

Voteaza & Distribuie

Descriere

Iata care sunt cele mai caudate 5 intrebari si cele mai frecvent adresate si neconfortabile, pe care expertii de la o agentie SEO le aud si incearca sa raspunda adecvat.

1. Cand voi intra in top 10?

Intrebarea constanta pe care un expert in servicii SEO o aude de la 9 din 10 clienti. Daca clientul verifica in fiecare ora pozitia site-ului in Google si il intreaba in fiecare zi - relatia cu un astfel de client nu va fi usoara. Orice scadere brusca a rezultatelor emiterii provoaca indignare feroce.

Cum sa raspunzi?
·Cel mai bun raspuns care poate fi dat in aceasta situatie este aproximativ dupa cum urmeaza: Exista o serie de elemente imprevizibile care influenteaza algoritmii Google. Aceasta include atat optimizarea paginilor, cat si backlink-urile care conduc la site-ul tau si site-urile concurentilor.Deoarece toate aceste elemente sunt imposibil de prezis, nu se poate sti exact cand eforturile expertilor SEO vor da rezultate si site-ul tau va fi in pozitiile dorite in clasamentul motorului de cautare. SEO trebuie privit ca parte a unui plan pe termen lung, concentrandu -se pe randamentului serviciilor agentiei.

2. De cate link-uri am nevoie pentru a intra in top 10?

Este inadecvat sa se compare calitatea legaturilor cu cantitatea lor. Exista diferite tipuri de legaturi, cu ancore diferite, iar puterea impactului lor in fiecare caz va fi diferita. Un numar ridicat de advertoriale nu inseamna nimic, calitatea fiind in momentul de fata cea mai importanta unelta seo.

Cum sa raspunzi?
·Daca concurentul site-ului are 50 de domenii si 300 de backlink-uri, acest lucru nu spune nimic. Numai analizele avansate si indicatorii pot ajuta sa judeci amploarea promovarii link-urilor. Rezultatele depind, de asemenea, de metodele de promovare si de durata acestora.

3. Poti genera mai rapid legaturi?

Cheia pentru aceasta problema consta in mentinerea proportiilor corecte la construirea backlink-urilor. Motorul de cautare acorda multa atentie acestui lucru.

Cum sa raspunzi?
·Poti genera un numar mare de linkuri pe zi, dar pe termen lung nu are sens. Da, multe proiecte aduc rezultate interesante si atrag un numar mare de linkuri intr-un timp scurt. Acest lucru nu este rau, dar, totusi, merita sa risti existenta legaturilor pentru cele noi indoielnice? Elemente precum interactiunea cu utilizatorii, marketingul de continut si gestionarea marcilor pot contribui la crearea unei imagini reale si pozitive a site-ului tau in ochii Google.

4. De ce am nevoie de o legatura de la forumul de pescuit, daca am o afacere de bijuterii?

Subiectele legate de backlink sunt una dintre cele mai controversate probleme din SEO. Unii experti nu acorda nicio importanta acestui lucru, altii vorbesc de o importanta deosebita. Experienta specialistilor SEO sugereaza ca backlink-urile din alte nise, care nu se suprapun cu ale tale, vor aduce pozitii mai inalte decat legaturile din zone similare.

Cum sa raspunzi?
·Poti posta link-uri care nu sunt legate de tema site-ului. Cu toate acestea, daca un client exigent care vinde bijuterii observa mai multe backlink de pe un site de pescuit, acest lucru nu inseamna ca site-ul sau va primi penalizare Google. Chiar daca nu arata natural. Un alt lucru este atunci cand un client incepe sa cumpere sute de backlink cu acelasi text.

5. De ce platesc de fapt bani?

Pentru munca. Pentru cunoasterea specialistilor in optimizare SEO si construirea de legaturi. Expertii SEO ofera intotdeauna clientului sa compare rezultatul "inainte" si "dupa". Ei nu garanteaza ca o strategie construita corect va fi imediat reflectata instantaneu in rezultatele motorului de cautare.

Cum sa raspunzi?
De ce platesti un doctor, un avocat si un cosmetolog. Ceva de genul asta: Vizitand un medic sau un avocat, platesti pentru consultatie si pentru algoritmul rezultat din actiunea ulterioara. Dar nimeni nu iti poate oferi o garantie de 100% ca vei obtine totul imediat. Un avocat, de exemplu, este platit pentru a-ti reprezenta interesele in instanta. Dar el nu iti poate garanta ca va castiga cazul. Acelasi lucru se intampla si cu serviciile SEO - numai prin colaborarea cu specialisti cu experienta, poti avea o sansa de succes. Din pacate, insa, exista si destui impostori. La fel ca in medicina, exista persoane lipsite de scrupule care se dau drept specialisti in SEO, si, care cheltuiesc bugetul de marketing, dar nu produc rezultate. Daca ai fost la medic si ti-a dat o reteta si mergi la farmacie sa o cumperi, nu spui farmacistului ca platesti numai daca starea ta de sanatate se imbunatateste. Ma intreb care va fi reactia lui?