Bună, eu sunt un tip timid, din păcate, şi am cāteva īntrebări
Scris 10 March 2011 - 03:42 PM
Nu am avut prietena niciodata , dar am fost indragostit de cel putin trei ori .Ultima fata de care am fost indragostit , cred ca am fost indragostit de ea trei ani si la jumatatea clasei a opta am realizat ca trebuie sa o uit .
La sfarsitul clasei a opta am reusit cu greu sa o uit , am fost fericit pentru un timp mai exact vacanta de vara , cum am spus eram fericit , singur fara nici-un gand legat de fete .
Apoi anul acesta (2010-2011) am inceput liceul , eram fericit si curios in legatura cu noii mei colegi .
Au trecut patru luni si mare parte dintre colegii mei sunt niste cretini ! Fac misto de mine in fiecare mod posibil.
Colegii mei sunt niste cretini care vorbes in timpul orelor , beau , fumeaza , chiulesc , sunt nestimtiti cu profesorii .
Si apoi intr-o zi o profesoara a zis ca o sa faca cu noi un "exercitiu psihologic", exercitiul era ,ca trebuia sa spunem numele a doua fete sau femei celebre ,si doua cantege gen slow/love songs ( Eu cred ca exercitiul asta a fost inutil si umilitor in mare parte ).
Acel exercitiu ma facut tinta cretinilor .
DIALOG : dintre mine si profesoara , ( daca vi se pare irelevant dialogul sau faptul ca este prezent sa spuneti).
prof: Bogdan! este randul tau , haide nu fii timid!
eu: Nu va suparati dar chiar este necesar asa ceva? De ce trebuie sa stiti ce preferinte am eu la fete sa ce cantece prefer?
prof: Da ! Este , si cred ca acest exercitiu ma ajuta pe mine sa te cunosc mai bine dar si pe noii tai colegi .
eu: OK ,lasati-ma o secunda sa magandesc.
eu: Cred ca fete aleg prima Yvonne Strahovski si Kate Beckinsale.
eu: si cantege aleg , "The Droge & Summers Blend - Two Of The Lucky Ones" si poate "Oh My love my darling - Roy orbison" .
eu: gata !
prof: Sunt niste alegeri foarte interesante , ma surprinde ca nu ai ales ceva de genul , stiu si eu Angelina Jolie sau pe alt cineva, unei fete i-ar placea cum gandesti.