Adecorcra 0 Raportează post Postat Noiembrie 21, 2010 Am un vw bora din 2002 care a mers foarte bine pana anul acesta cand au inceput problemele. Ultima problema la fost a aprindere ( am schimbat acum o luna bobina de inductie care era fisurata si am curatat injectoarele). Azi a inceput sa trepideze puternic la relanti,de fapt la turatie mica. Peste 1600 de turatii merge bine aparent. S-a aprins si indicatorul "emission workshop" dela sonda lambda, insotit de un tiuit Ce ar putea avea? A inceput sa-mi fie teama sa merg in service fiindca acolo nu sunt preturi de criza... Multumesc pentru sfaturi. Partajează acest post Link spre post Distribuie pe alte site-uri
Sishu2010 1 Raportează post Postat Noiembrie 22, 2010 Salut! Dupa mine, cred ca nu merge un injector. Ori e infundat, ori e din comanda si trebuie schimbat. Eu iau de la SRC. Cere si tu o oferta la office@srcpieseauto.ro si vezi ce-ti zic. Bafta Partajează acest post Link spre post Distribuie pe alte site-uri
hans 517 Raportează post Postat Noiembrie 22, 2010 Am un vw bora din 2002 care a mers foarte bine pana anul acesta cand au inceput problemele.Ultima problema la fost a aprindere ( am schimbat acum o luna bobina de inductie care era fisurata si am curatat injectoarele). Azi a inceput sa trepideze puternic la relanti,de fapt la turatie mica. Peste 1600 de turatii merge bine aparent. S-a aprins si indicatorul "emission workshop" dela sonda lambda, insotit de un tiuit Ce ar putea avea? A inceput sa-mi fie teama sa merg in service fiindca acolo nu sunt preturi de criza... Multumesc pentru sfaturi. Ai verificat bujiile? Partajează acest post Link spre post Distribuie pe alte site-uri
Adecorcra 0 Raportează post Postat Noiembrie 26, 2010 :search: Salut! Dupa mine, cred ca nu merge un injector. Ori e infundat, ori e din comanda si trebuie schimbat. Eu iau de la SRC. Cere si tu o oferta la office@srcpieseauto.ro si vezi ce-ti zic. Bafta Multumesc din suflet, am inceput cu bujiile si a mers. :P Capacul metalic de la fisa de la o bijie fura curent. Ai verificat bujiile? Multumesc din suflet, am inceput cu bujiile si a mers. Capacul metalic de la fisa de la o bujie fura curent. Acum motorul toarce ca o pisicuta Partajează acest post Link spre post Distribuie pe alte site-uri
Produse Orapi 0 Raportează post Postat Ianuarie 27, 2011 Recomandare: foloseste un nanolubrifiant. Nanolubrifiantii ofera o solutie pentru multe probleme asociate cu lubrifianti tradiţionali şi deşi de ceva timp producţia de nanoparticule a fost restricţionată de tehnologii disponibile, in prezent metodele de sinteza au fost Partajează acest post Link spre post Distribuie pe alte site-uri
Danielzb 0 Raportează post Postat Octombrie 25, 2011 (editat) Am o BORA din 2004 decembrie TDI 90 CP, 93545 km reali ,la mine este de noua, cu care nu am avut nici o problema pana acum. Nu mai trage si scoate fum negru. Cand accelerez tremura motorul. Ca sa ajungi la 100 de km/ora trebuie sa astepti............ Apas acceleratia pana jos si nu te baga in scaun deloc. Cred ca undeva nu face vacum. Am fost la 5 testere si nu stiu ce are nici acum. Eghereul a fost curatat, supapa de la turbo a fost schimbata, debitmetrul de aer a fost schimbat, 2 bujii incandescente au fost schimbate. Cu toate acestea nu stiu ce are inca. Poate ma ajuta cineva. Cred ca ultima varianta este sa merg la reprezentanta dar cred ca o sa ma coste ceva. Astept parerile voastre. Multumesc. Editat Octombrie 25, 2011 de Danielzb Partajează acest post Link spre post Distribuie pe alte site-uri
Dorin12345 6 Raportează post Postat Noiembrie 6, 2011 Am o BORA din 2004 decembrie TDI 90 CP, 93545 km reali ,la mine este de noua, cu care nu am avut nici o problema pana acum. Nu mai trage si scoate fum negru. Cand accelerez tremura motorul. Ca sa ajungi la 100 de km/ora trebuie sa astepti............ Apas acceleratia pana jos si nu te baga in scaun deloc. Cred ca undeva nu face vacum. Am fost la 5 testere si nu stiu ce are nici acum. Eghereul a fost curatat, supapa de la turbo a fost schimbata, debitmetrul de aer a fost schimbat, 2 bujii incandescente au fost schimbate. Cu toate acestea nu stiu ce are inca. Poate ma ajuta cineva. Cred ca ultima varianta este sa merg la reprezentanta dar cred ca o sa ma coste ceva. Astept parerile voastre. Multumesc. buna fum negru inseamna ardere incompleta a carburantului motor care tremura inseamna ca e iesit din "balata" adica unul sau ..... din cilindri nu contribuie la acelerare banuiesc injector PS: dute la un tester si un meserias bun ! Partajează acest post Link spre post Distribuie pe alte site-uri