Sari la conținut
Forum Roportal
crestfallen

Declararea incompetentei psihice

Evaluează acest topic

Postări Recomandate

am mare nevoie de ajutor!

am o bunica ce este incompetenta intr-adevar (sunt studenta la psihologie si cunosc situatia ei), avand mai multe boli psihice (cele mai pregnante fiind tulburarea somatoforma accentuata si tulburarea paranoida). Dupa moartea bunicului meu , acum o luna, vrea sa vanda casa, sa se interneze intr-un azil si pe noi sa ne lase in strada.

 

stiu ca o pot declara incompetenta psihic, dar nu stiu cum pot face asta, de ce acte am nevoie, ce boli sunt acceptate juridic pentru declararea incompetentei, ce drepturi ii raman si ce drepturi se transfera, etc

 

situatia mea financiara fiind mai mult decat modesta, nu m-am putut adresa unui avocat.

 

multumesc anticipat pentru orice informatie.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

eu zic ca primul pas pe care trebuie sa-l faci e sa o duci la un medic, care va v-a da un act despre straea ei. Apoi vine restul.

Dar, avand in vedere ca bunicul tau a avut mostenitori, bunica ta nu poate vinde casa asa de capul ei. De ce nu mergeti la un notar sa va interesati ce drepturi aveti?

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Se numeste Interdictie judecatoreasca. Nu exista boli enumerate limitativ sau exemplificativ in nici o dispozitie legala. Important la aceste boli este ca acestea sa aboleasca discernamantul persoanei care sufera de ele. Ce este ala discernamant cred ca stii, nu are rost sa discutam despre asta.