Pregateste-ti silueta pentru venirea primaverii in 3 pasi simplii

Pregateste-ti silueta pentru venirea primaverii in 3 pasi simplii

Detalii

CategoriiSanatate
Taguri
Ultima actualizareMarti 5 august 2014
Vizualizari1195

Voteaza & Distribuie

Descriere

Este corpul tau pregatit de primavara? Mai sunt doar cateva saptamani pana cand vremea calduta si soarele bland isi vor face simtita prezenta iar tu va trebui sa renunti la hainele groase care iti ascund excesul de kilograme. Esti multumit de felul cum arati? Ai reusit sa dai joi kilogramele acumulate in timpul iernii? In aceasta primavara, redobandeste-ti forma fizicica cu ajutorul urmatoarelor trei sfaturi care vizeaza dieta zilnica si exercitiile practicate:


1. Fa cat mai multa miscare


Alergarile de lunga durata sunt minunate pentru ca ard cele mai multe calorii. Daca nu ai insa mult timp la dispozitie sau sanatatea te impiedica sa transpiri prea mult in aer rece, poti alerga pe distante mai scurte dar la o intensitate mare. Poti incepe cu o alergare de 15 -20 de minute, pentru ca apoi sa cresti gradual, pe parcursul urmatoarelor saptamani, distanta si intensitatea acesteia. Vei arde la fel de multe calorii si te vei bucura si de aerul proaspat de primavara!


exercitii-primavara1


2. Exercitii fizice nu trebuie sa lipseasca

Daca nu ai timp sa faci si exercitii de tip cardio si exercitii cu greutati, le poti combina pe amandoua intr-un singur antrenament. In cazul in care nu ai bani sa mergi la o sala, poti face o alergare de jumatate de ora prin parc, pentru ca apoi sa continui acasa cu o serie de exercitii pentru intarierea musculaturii abdomenului, feselor sau bratelor. Daca nu stii ce fel de exercitii sa faci, te poti inspira de pe internet. Vei gasi o multime de site-uri specializate care te vor ajuta sa-ti concepi singur antrenemanetele.


calorii-reducere


3. Redu numarul de calorii consumate

O fi sala buna pentru a-ti redobandi forma fizica, dar cea mai mare pierdere a calorii se petrece in bucatarie. Desi suna plictisitor si enervant, primavara este obligatoriu sa renunti la junk-food, la mancarurile grase sau dulci, si sa le inlocuiesti cu o cantitate cat mai mare de fructe si legume. Pe langa faptul ca vei slabi, vitaminele si mineralele continute de acestea iti vor intari sistemul imunitar slabit pe perioada iernii.