Servicii de branding profesionale pentru cresterea profitului în 2018

Detalii

CategoriiEconomie
Tagurimarketing online, Promovare online
Ultima actualizareLuni 18 decembrie 2017
Vizualizari1364

Voteaza & Distribuie

Descriere

Intr-un mediu tot mai concurential, firmele mici si mijlocii au nevoie de crearea unor identitati puternice ale marcii pentru a rezista pe nisa de piata pe care activeaza. Solutia? Niste servicii de branding profesioniste. Specialistii de la agentiile de profil ii pot ajuta pe antreprenori sa capete vizibilitate si notorietate in online și offline.

Cum se poate realiza acest lucru?


Utilizand un ansamblu inteligent de metode prin care se ajunge la o mai eficienta comunicare cu ajutorul textului si simbolurilor specifice, asa incat sa se produca o neta diferentiere de firmele si produsele competitoare. Un mare specialist international in domeniu spunea ca branding-ul consta in „identificarea si/sau crearea, iar mai apoi exploatarea unor avantaje competitive sustenabile”.

Iata principalele elemente ce concura la un rezultat remarcabil in acest domeniu.

1. Cadrul vizual unic

Totul incepe cu o sigla inspirata. Ea trebuie sa fie atractiva, memorabila, unica. Marca vizuala este mai mult decat un simplu logo. Ea se refera in egala masura si la aspectul site-ului firmei, la antet, chiar si la hainele angajatilor, care trebuie sa fie clar diferentiate de cele ale altor firme cu profil de activitate asemanator sau chiar diferit, pentru a nu se produce unele confuzii nedorite, care, in final pot sa conduca la pierderea de cumparatori si la scaderea profitului. Toate aceste elemente de ordin vizual trebuie sa fie in armonie perfecta, sa aiba un fir logic, asa incat sa nu zapaceasca potentialul client sau clientela deja fidelizata.

2. Folosirea mediilor sociale pentru impunerea marcii in mintea audientei

In zilele noastre, retelele sociale, in special Facebook si mai nou Instagram-ul, sunt platforme foarte bune pentru construirea unui brand de succes intr-un timp mult mai scurt decat in urma cu ceva ani, cand aceste mijloace de difuzare online nu existau sau erau abia la inceput si încă putin folosite in materie de business in Romania. Chiar daca clientii si potentialii clienti nu acceseaza zilnic website-ul firmei dvs., Facebook-ul il deschid aproape sigur. Ce mijloc mai bun ar fi decat aceasta retea sociala pentru a-i anunta ce mai e nou si a mentine astfel brandul in atentia lor?

3. Din strategia de branding trebuie ca sa faca parte si acei clienti multumiti care pot sa devina niste ambasadori excelenti pentru produsele si serviciile pe care le oferiti.

4. Continut care sa ofere valoare

Chiar daca aveti un produs sau un serviciu exceptional de oferit celor interesati, in prezent acest lucru nu mai este suficient. Trebuie sa va preocupati in egala masura de modul in care il prezentati publicului si de suma de avantaje in plus oferita acelora ce vor ca sa il comande de la firma dvs.

Printr-o strategie de branding eficienta puteti obtine urmatoarele beneficii:

- Loialitatea clientilor pe perioada indelungata, brandul ajungand la un moment dat ca sa se promoveze prin el insusi.
- O imagine mai bine conturata in ochii clientelei, profesionala, plina de creativitate, unica.
- Sporirea increderii clientelei in produsele si serviciile pe care le oferiti.

Toate acestea reunite conduc la cresterea profitului si la dezvoltarea unei afaceri de succes.

https://lemonice.ro