Ce suplimente online sa comanzi daca esti un novice in fitness

Ce suplimente online sa comanzi daca esti un novice in fitness

Detalii

CategoriiSport
Tagurisuplimente alimentare
Ultima actualizareJoi 2 decembrie 2021
Vizualizari166

Voteaza & Distribuie

Descriere

Te-ai hotarat sa mergi la sala pentru a face fitness? Esti un novice in aceasta activitate sanatoasa si relaxanta? Sunt cateva lucruri pe care trebuie sa le iei in considerare inainte de a incepe antrenamentele, cum ar fi dieta si suplimentele alinetare pe care sa le iei in acest sens. Trebuie sa stii ca diferite suplimente alimentare servesc unor scopuri diferite. In functie de ambitiile si obiectivele tale, piata variaza, si te poti simti coplesit de multitudinea de oferte.

De asemenea, exista o multime de magazine ce ofera suplimente online alimentare, precum Gym Stack, unde vei gasi tot ceea ce trebuie. Asa ca, mai jos am enumerat cinci suplimente adecvate care merita verificate pentru tine ca incepator. Acest articol se concentreaza in principal asupra persoanelor care se afla intr-un stadiu incipient al “carierei” in fitness sau alte sporturi si doresc sa-si optimizeze rezultatele, dar, desigur, si sportivii cu experienta pot profita si de aceste sfaturi.

Proteine din zer

Pudra de proteine din zer este probabil cel mai popular supliment din lumea sportului. Este usor de digerat si, prin urmare, rapid absorbit de muschi, ceea ce o face o alegere naturala dupa un antrenament dur. Cand iei proteine din zer imediat dupa exercitiu, reduci riscul de catabolism (degradare metabolica) si in schimb sustii anabolismul (sinteza proteinelor musculare), deoarece contine combinatia de aminoacizi de care corpul nostru o are nevoie.

Proteina din zer este vanduta in multe forme diferite. Dat fiind faptul ca metoda de productie variaza (adica procesul in care proteina in sine este filtrata si uscata), variaza si calitatea proteinei reale, pretul si efectul asupra recuperarii noastre. Cel mai frecvent bem una sau doua linguri dizolvate in cativa decilitri de apa sau lapte imediat dupa terminarea unui antrenament, dar o poti folosi si pentru a creste continutul de proteine din fulgii de ovaz dimineata.

Cantitatea de proteine de care avem nevoie zilnic variaza si depinde de mai multi factori. Acestia includ genetica, varsta, sexul, nivelul de activitate si starea generala de sanatate. Pentru sportivul activ, undeva in jur de 1,5 grame pe kilogram/greutate corporala este cantitatea deseori recomandata, iar pentru a te feri de deficit de proteine trebuie sa ingerezi cel putin 0,8 grame de proteine pe kilogram/greutate corporala. Pentru a optimiza sinteza proteinelor dupa un antrenament intens, adauga 20-25 g de proteine calitative aproape imediat dupa sedinta incheiata.

Trebuie sa stii ca o proteina completa din zer trebuie sa furnizeze toti aminoacizii de care ai nevoie pentru a optimiza recuperarea dupa efort. Alegerea perfecta va fi la Gym Stack!

Creatina

Dupa proteina din zer, acesta este probabil cel mai stabilit si util supliment. Creatina se gaseste in mod natural in muschii nostri si in alimente de origine animala, cum ar fi carnea si pestele. De asemenea, este vanduta ca supliment alimentar si in acest context adesea sub denumirea de Monohidrat. Corpul uman in sine produce aproximativ 1-2 grame de creatina pe zi, dar atunci cand este adaugata printr-un aport de suplimente, nivelurile pot fi semnificativ mai mari.

Motivul pentru care atat de multi sportivi sunt interesati sa-si ridice nivelul de creatina este in primul rand pentru ca este o modalitate sigura, eficienta si, de asemenea, legala de a creste atat forta, cat si masa musculara. Creatina va determina organismul sa stocheze apa suplimentara (in principal in interiorul celulei musculare), ceea ce poate duce la imbunatatirea rezistentei, precum si la cresterea fortei.

Un aport zilnic de 5 g este de obicei recomandat atunci cand ambitia este de a mentine nivelul de creatina constant ridicat. Alege creatina 100% pura, potrivita atat pentru sportivi, cat si pentru cei care fac sport din pasiune.

Aminoacizi


Aminoacizii esentiali cu lant ramificat sunt leucina, izoleucina si valina. Desigur, le vei gasi in alimentele care contin multe proteine, ceea ce inseamna ca practic fac deja parte din dieta noastra. Pe de alta parte, sub forma de suplimente, acesti aminoacizi sunt mai concentrati si, prin urmare, absorbtia este mai usoara si mai rapida. Acest lucru face ca pudra sau capsulele de aminoacizi sa fie deosebit de utile in timpul exercitiilor fizice, deoarece creste nivelul de energie, sustine sinteza proteinelor (cresterea musculara) si mai tarziu imbunatateste recuperarea. Poti lua aminoacizi chiar si in zilele de odihna pentru a pastra masa corporala slaba.

Sa stii ca 1 portie de aminoacizi iti ofera aproximativ 10 g de proteine (aproximativ 40 kcal) si tu eviti complet atat carbohidratii, cat si grasimile. Asigura-te ca iei aminoacizii intotdeauna pe stomacul gol, altfel alimentele pe care tocmai le-ai mancat vor perturba si intarzia absorbtia rapida, care este scopul real al aminoacizilor.
Aminoacizii pot fi ingerati fie sub forma de shake, fie prin capsule.

Acizi grasi Omega-3


Exista numeroase studii care demonstreaza efectele pozitive ale Omega 3. Nu numai ca protejeaza inima si creierul si are un efect antiinflamator, ci poate fi o idee buna sa-l iei daca te lupti cu cateva kilograme in plus. Prin declansarea enzimelor de ardere a grasimilor, Omega 3 poate ajuta la procesul de pierdere in greutate.
Omega 3 este un supliment si cu fiecare capsula, obtii 70% omega-3 foarte concentrat, care contine acizii grasi importanti precum EPA, DHA si DPA.

Multivitamine

Multivitaminele trebuie sa fie cel mai bine vandut supliment din lume, toate categoriile. Dupa cum am mentionat mai devreme, suplimentele alimentare sunt doar suplimente si, prin urmare, nu inlocuiesc o dieta altfel echilibrata, mai ales in cazul tabletelor sau capsulelor cu multivitamine. Dar, in ciuda unei diete bine planificate, ar putea merita sa le asimilam, deoarece ar putea fi dificil sa obtii unele dintre vitamine. Persoanele active au, de exemplu, un necesar crescut de zinc, magneziu, vitamina C si vitamina B si nu este intotdeauna usor de obtinut din alimentatie. Ideea cu suplimentele cu multivitamine este ca obtii cat mai mult posibil, cat mai usor.

Acestea sunt doar cinci produse care te pot ajuta sa iti atingi obiectivul de fitness mai repede. Fiecare individ are nevoia sa individuala, desigur, dar aceste sfaturi te vor indrepta cel putin in directia corecta daca esti interesat sa optimizezi rezultatele antrenamentului.