5 provocări cu care se confruntă întreprinderile astăzi și modul în care robotica le poate rezolva cu ușurință

Detalii

CategoriiEconomie
Tagurirobotica, Romania
Ultima actualizareVineri 5 februarie 2021
Vizualizari818

Voteaza & Distribuie

Descriere

Odată cu schimbarea tehnologică a activităților societale, majorității companiilor le este greu să se adapteze la noul normal. Ce este „noul normal” și cum se întâmplă în lumea afacerilor? Ce puteți face pentru a vă salva afacerea de efectele schimbărilor tehnologice? Citiți mai departe pentru a afla.

1. Date mari la locul lor

Tehnologia a făcut posibilă colectarea oricăror informații de care aveți nevoie de la potențialii dvs. consumatori. Acest lucru se întâmplă prin extragerea datelor. Exploatarea datelor este colectarea și analiza informațiilor consumatorilor care intenționează să le servească mai bine. Interesele consumatorilor sunt locurile pe care le navighează, linkurile pe care dau clic, cantitatea și calitatea cumpărării lor pe produs. Cu software-ul adecvat, unele companii pot câștiga din extragerea datelor.

Cu toate acestea, fără să știți cum să utilizați oceanul de date, este posibil ca afacerea dvs. să se înece din abundență, nereușind să concureze cu giganții tehnologici. Iată cum abordează roboții provocările informațiilor foarte mari. Roboții se pot ocupa de lucrul manual, permițându-vă să vă concentrați asupra luării deciziilor, cum ar fi colectarea și analiza datelor. Partea mai interesantă este că roboții colaborativi sunt esențiali în exploatarea datelor, deoarece vă pot ajuta să luați decizii și să urmăriți schimbarea comportamentului consumatorilor.

2. Experiență exigentă a utilizatorului

A rămâne competitiv în secolul 21 înseamnă a servi mai bine clientul. Consumatorii urăsc întârzierile serviciilor. Ei solicită feedback imediat atunci când trimit întrebări și reclamații. Ar trebui să fiți activ online 24/7, urmărind solicitările clienților și răspunzând imediat. Nerespectarea serviciului implică trimiterea clienților la concurenți. Deoarece dvs. (ca om care obosește) nu puteți urmări și răspunde prompt nevoilor clienților 24/7, aveți nevoie de un ajutor. Cel mai relevant ajutor pentru procesele de afaceri este un robot colaborativ. Poate ajuta la deservirea altor programe, cum ar fi acele date miniere și chatbots. Cu chat-urile bine optimizate, aveți un sistem de asistență pentru clienți sub control.

3. Stresul asupra reputației

Afacerea din secolul 21 se concentrează pe cifre. De exemplu, câți clienți le plac postările dvs., spun lucruri bune despre afacerea dvs., vă vizitează site-ul web? Dacă ignorați oricare dintre acești parametri, vă clasați slab pe motorul de căutare. Dacă potențialii clienți nu vă pot localiza afacerea, nu veți concura cu o companie similară care are o reputație online mai bună. Pentru a echilibra marketingul și producția, ar trebui să profitați de avantajele automatizării proceselor de afaceri (BPA). Aici, trebuie să vă eliberați angajații de sarcini plictisitoare, plictisitoare și repetitive. Apoi, lucrătorii (eliberați de munca manuală) ar trebui să ajute la luarea deciziilor. De asemenea, o cheltuială salarială mai mică vă lasă cu mai mulți bani de cheltuit pentru marketing, cum ar fi optimizarea motorului de căutare.

3. Managementul resurselor

Având în vedere progresul tehnologic a făcut ca globalizarea să devină noul normal, companiile au nevoie de mai multe resurse pentru a concura cu succes. Rezultat? Nu a existat niciodată o creștere a împrumuturilor ca în ultimul deceniu. O altă provocare presantă este aceea de a gestiona angajații. De la apariția muncii la distanță, pentru majoritatea întreprinderilor a fost o durere de cap să monitorizeze angajații. În plus, utilajele din fabrică nu dispun de forța de muncă care să le supravegheze funcționarea. Cu roboții, puteți automatiza producția manuală. Controlul versiunilor, un produs de roboți colaborativi strălucitori, poate monitoriza progresul muncii pe care îl trimit angajații la distanță. Cel mai important, puteți predetermina contribuția la creșterea afacerii și bugetul roboților, oprindu-vă de la împrumuturi inutile.

3. Guvernul presant

Guvernele își înăspresc cerințele de a controla afacerile decât înainte. Înmulțesc impozitele și legislațiile care afectează întreprinderile.
De exemplu, trebuie să vă mențineți un mediu de lucru sănătos și de clasă mondială pentru angajații dvs. Produsele trebuie să îndeplinească standardele actualizate. Cel mai bine ar fi să folosiți roboți pentru a organiza locul de muncă, pentru a menține calitatea produselor și pentru a vă ajuta să urmăriți și să implementați legile fiscale pentru a vă adapta la mediul de afaceri în schimbare.

Gânduri finale

Roboții vă ajută să mențineți calitatea și reputația în timp ce urmăriți mediul de afaceri dinamic din punct de vedere tehnologic. Dacă doriți să reușiți să tranzacționați în secolul 21, cel mai bine ar fi să regândiți automatizarea în curând.