Anatomia unei campanii de influencer marketing, de la A la Z

Detalii

CategoriiIT
Tagurimarketing online
Ultima actualizareJoi 13 iulie 2023
Vizualizari268

Voteaza & Distribuie

Descriere

Nu ai foarte multă experiență în colaborarea cu influencerii și vrei să înțelegi mai bine cum funcționează campaniile de influencer marketing? Am făcut noi treaba grea pentru tine și am disecat o astfel de campanie pentru a vedea clar care sunt etapele prin care trec atât influencerii, cât și brandurile când colaborează pentru a duce la bun sfârșit o campanie de promovare.

Echipa de la Applicat este plină de specialiști cu experiență în această industrie și am identificat 10 etape importante prin care treci atunci când îți promovezi afacerea cu ajutorul unui influencer.

  1. Etapa de Analiză - Înainte de a începe o campanie de influencer marketing, trebuie să îți analizezi produsul, să știi cine îți este clientul, să analizezi piața și obiectivele campaniei. În același timp, folosind Applicat trebuie să decizi și ce tip de influencer se potrivește afacerii tale.
  2. Etapa de Bugetare - Tu ești cel care trebuie să știe de la început care este bugetul pe care îl aloci campaniilor de influencer marketing
  3. Etapa de Briefing - Pentru ca influencerul să înțeleagă foarte bine care sunt intențiile tale, trebuie să transmiți clar care dorești să fie mesjaul transmis prin campanie, tipul de conținut ce necesită a fi creat, datele de publicare, etc
  4. Descoperă influenceri - Găsește influenceri din nișa ta în baza de date Applicat
  5. Evaluează influenceri - Fiecare influencer este diferit în felul său. Alege-i pe cei care se potrivesc cel mai bine cu brandul și produsele tale.
  6. Creează o relație de prietenie - Cu cât rezonezi mai bine cu influencerii parteneri, cu atât rezultatele campaniilor vor fi mai naturale, vei comunica mai ușor ceea ce îți dorești de la conținutul creat și rezultatele vor crește
  7. Coordonare - Influencer marketingul este o muncă de colaborare. Coordonează-ți echipa cu influencerul, fiți pregătiți de lansare și lucrați împreună pentru managementul campaniei
  8. Etapa de analiză - Utilizează instrumente de analiză pentru a urmări performanța campaniei de influencer marketing
  9. Optimizează - În funcție de rezultate, poți optimiza anumite etape ale campaniei pentru a crește ROI-ul.
  10. Centralizează rezultatele - Următoarele campanii vor avea abordări diferite, iar centralizarea acestora îți va arăta care este rețeta corectă pentru brandul tău.


Cum te ajută Applicat pe parcursul acestor 10 etape?


Echipa noastră va fi alături de tine de la început până la sfârșit, oferindu-ți nu doar acces la o bază de date cu influenceri, dar și acces la unelte de analiză predictivă și algoritmi de inteligență artificială care pot oferi analize, dar și recomandări de optimizare a campaniilor pentru ca brandul tău să obțină cele mai bune rezultate posibile.

Un alt avantaj este că Applicat oferă și influencerilor aceleași avantaje. Fiind partener Applicat, vei avea acces la aceleași unelte care te vor ajuta să te dezvolți și să îți crești numărul de urmăritori din mediul online. Mai mult decât atât, vei învăța cu ajutorul algoritmilor AI cum să crești calitatea conținutului tău, engagementul și cum să fii un influencer mai bun per total.