Trei sfaturi de nutritie pentru echilibrarea energetica a organismului

Trei sfaturi de nutritie pentru echilibrarea energetica a organismului

Detalii

CategoriiSanatate
Taguri
Ultima actualizareMarti 5 august 2014
Vizualizari818

Voteaza & Distribuie

Descriere

Cum ne aducem o buna energie, o buna stare de funcE?ionare?

Randamentul profesional, starea fizica E?i emoE?ionala, echilibrul nostru general, toate ne sunt influenE?ate in mod direct de catre nivelul energetic. Fara "energie", toate se miE?ca in slow motion, fara spor E?i chef, fara bucuria momentului E?i acE?iunilor noastre.



Despre asigurarea unui echilibru energetic prin hrana de zi cu zi doresc sa va scriu astazi, amintindu-va ca, pe langa aceasta, exista multe alte metode E?i activitaE?i de ridicare a potenE?ialului nostru energetic, de la o simpla plimbare sau un zambet sincer, pana la o imbraE?iE?are sau cateva vorbe frumoase adresate sau primate de la cineva. Odihna, miE?carea fizica, gandul bun E?i alimentaE?ia, toate contribuie la bunul echilibru E?i la o forma fizica E?i psihica perfecta.






Iata, 3 paE?i practici pentru a va asigura un bun echilibru energetic:



  1. SporiE?i cantitatea de vegetale, alegand cereale integrale, fructe, legume, nuci E?i seminE?e oleaginoase. ExperimentaE?i zi de zi noi combinaE?ii de culori, jucaE?i-va cu combinarea acestora in farfuriile voastre. ApropiaE?i-va din nou de gustul simplu din natura datator de viaE?a E?i bucuraE?i-va de ce mancaE?i, fara aceasta, schimbarea nu va putea dura mult.

  2. ModeraE?i cantitatea de mancare la fiecare masa. MancaE?i pana va simE?iE?i aproape satul E?i in nici un caz imbuibat cu mancare. FiE?i atenE?i la marimea porE?iei E?i preferaE?i sa serviE?i 3 mese pe zi E?i 2 gustari, decat sa mancaE?i foarte mult la o masa. ReduceE?i orice urma de stres sau de discuE?ii deranjante, este una dintre marile greE?eli pe care omul modern, presat de timp le practica. La masa - exact ca E?i francezii, poporul cu cel mai mare cult al personalitaE?ii -, stam in prezent, ne incantam cu bucatele de pe masa E?i niciodata nu ne grabim sa mancam. Sa ne respectam pe noi, corpul E?i mancarea binecuvantata!

  3. ReduceE?i din cantitatea de produse rafinate, zaharul, proteina de origine animala, grasimile saturate. AE? scrie sa incercaE?i pentru o perioada de timp sa renunE?aE?i la ele, sa vedeE?i cum va simE?iE?i, insa prefer sa incepem cu paE?i mici E?i siguri, atenE?ionandu-va despre aceste produse ca sunt total neindicate organismului E?i starii lui energetice. Cel mai bine este sa scadem in timp cantitaE?ile, sa aducem cat mai multa hrana vie E?i colorata, din natura, in detrimentul produselor fabricate de tehnologii, preparate termice, din care cantitatea de energie este practic nula.


Cum ne sunt gandurile aE?a ne este E?i viaE?a, cum ne este hrana aE?a ne este E?i nivelul de energie E?i randamentul personal.



"Cand valorile sunt clare, deciziile sunt uE?or de luat." Roy Disney



Dr. Lavinia CeuE?a - NutriE?ionist

Centrul Medical Brol - TimiE?oara

0749 - 194 944

lavi.ceuta@gmail.com

lavi-enrose.com