Stresul la locul de munca

Stresul la locul de munca

Detalii

CategoriiSanatate
Taguri
Ultima actualizareMarti 5 august 2014
Vizualizari3740

Voteaza & Distribuie

Descriere

stresul la locul de muncaCare sunt urmarile stresului si presiunilor de la locul de munca la sfarsitul saptamanii? Lipsa de vitalitate si dorinta de relaxare si liniste, in absenta prietenilor si zgomotelor. E de inteles ca dupa o saptamana solicitanta sa nu ai nicio tragere de inima inspre vreo activitate, oricare ar fi ea.


Studii americane au demonstrat ca femeile care se intalnesc in mod regulat cu prietenele sunt mai sanatoase pentru ca in acele momente scapa de stresul acumulat si au parte de sprijin emotional, capatand energia atat de necesara.


Asadar in weekend e momentul sa faci o pauza si sa-ti recapeti fortele pentru a incepe cu brio o noua saptamana. Incearca aceste trucuri pentru a-ti creste energia in timpul saptamanii, iar in weekend sa te simti in stare sa mergi la evenimentul la care merg toti prietenii.


1. Energizare cu menta

Mirosul de menta sporeste performantele si combate cu succes oboseala. Poti opta pentru ceai de menta, parfum de camera cu menta, lotiuni de corp cu menta, balsam de buze cu miere si menta sau guma mentolata.


2. Activarea sistemului circulator

Spatele aplecat peste tastatura, daca lucrezi la un birou, iti ingreuneaza respiratia si circulatia. Daca mai adaugam si faptul ca o coloana vertebrala deformata cauzeaza dureri de spate si oboseala, e mai mult decat necesar sa faci pauza o data la o ora.


Fa-ti drum pana la baie sau pur si simplu fa cativa pasi si intinde-ti bratele. Circulatia sangelui va fi astfel stimulata iar tu vei resimti de indata confortul.


3. Exercitii la locul de munca

Executa urmatoarele exercitii stand pe un scaun rotativ:


• Asaza-te scaun si impinge-te pe spatar astfel incat bratele tale sa fie intinse

• Ridica picioarele de pe podea

• Mentine bratele intinse astfel incat partea de sus a corpului sa fie indreptata in fata si roteste-te cu partea de jos a corpului la stanga si la dreapta, ajutandu-te de picioare

• Respira adanc

• Repeta timp de un minut.


4. Presopunctura

Traditia chineze recomanda presopunctura ca tehnica pentru combaterea energia negativa, reducerea stresului si cresterea vitalitatii.


Apasa ritmic cu varful degetelor zona sternului (centrul pieptului), o data tare si de doua ori mai incet. O idee excelenta e masarea lobilor, zone cu mare incarcatura energetica.


5. Muzica

Versurile sau acordurile preferate iti vor impregna o doza semnificativa de energie si te vor motiva in diverse intentii.