Optimall ConnectoR, soluția de automatizare a transferurilor de date

Optimall ConnectoR, soluția de automatizare a transferurilor de date

Detalii

CategoriiIT
Taguriimplementare erp
Ultima actualizareLuni 27 septembrie 2021
Vizualizari103

Voteaza & Distribuie

Descriere

Un studiu realizat de iSense susține faptul că valoarea vânzărilor online din România va ajunge la 6 miliarde de euro în viitorul apropiat. Românii preferă comerțul online deoarece au mai multă accesibilitate și își pot cumpăra produsele/serviciile dorite de oriunde s-ar afla. Aceștia sunt de părere că e mult mai simplu și ușor să găsească produsele dorite pe internet și chiar să le testeze din confortul casei, urmând ca apoi să le trimită retur dacă nu sunt potrivite.

Platformele online trebuie să fie unele friendly în care consumatorii să găsească informații relevante despre produse, politica de transport, politica de retur, stocul actualizat cât și promoțiile actuale. E important ca magazinul online să fie responsive pe orice dispozitiv (laptop, PC, tabletă, telefon) astfel încât, aceasta să le ofere consumatorilor o experiență plăcută.

Pentru a avea mereu stocul și prețurile actualizate, Optimall by AROBS a dezvoltat un serviciu destinat platformelor online, denumit Optimall ConnectoR. Acesta, facilitează automatizarea transferurilor de date între magazinul online și programul de gestiune și contabilitate. Integrarea ERP-ului cu magazinul online reprezintă o caracteristică pe care orice magazin online ar trebui să o aibă.

Toate datele importante (prețuri, stocuri) se preiau din ERP-ul companiei și ajung în magazinul online. Totodată, informațiile noi din magazinul online (clienți noi, comenzi noi) vor fi transmise în programul de gestiune și contabilitate cu ajutorul serviciului informatic Optimall ConnectoR.

Dacă pe lângă comercializarea produselor în mediul online, realizezi și comercializarea în regim Van Sales cât și Pre Sales cu ajutorul agenților de vânzări, îți recomandăm să folosești o soluție de automatizare a forței de vânzări. Optimall SFA by AROBS reprezintă o soluție care automatizează procesul de preluare al comenzilor folosind un dispozitiv cu sistem de operare Android.

Pentru informații suplimentare și o ofertă de preț, scrie-ne la adresa de email optimall@arobs.com iar noi te vom contacta în cel mai scurt timp posibil.