Iata 3 pasi esentiali prin care sa-ti transpui pasiunea creativa in mediul de business

Iata 3 pasi esentiali prin care sa-ti transpui pasiunea creativa in mediul de business

Detalii

CategoriiEconomie
Taguriplanuri de afaceri
Ultima actualizareLuni 17 februarie 2020
Vizualizari89

Voteaza & Distribuie

Descriere

Poate ai un vis, mai bine zis, o viziune, parca din ce in ce mai clar conturata referitor la cum sa-ti transformi pasiunea creativa intr-un business de succes, care sa-ti ofere luxul si libertatea de a prospera financiar, de a evolua profesional dar si personal, facand ceea ce iti place. Asadar, renunta la a mai astepta acel anume moment perfect, in care toate stelele si planetele se aseaza la locul lor, si incepe sa pui primele caramizi in fundatia afacerii tale creative.

In continuare, gasesti lista cu 3 pasi prin care viziunea ta va prinde contur

1. Gaseste-ti pasiunea si scopul

A avea o pasiune este un lucru important, insa a-i da un scop si o semnificatie acesteia este, cu adevarat, de admirat. Undeva, in interiorul tau, stii ceea ce te face sa stralucesti si confera sens existentei tale. Ai grija ca zi de zi sa investesti timp si energie in acest talent, in asa fel incat sa prinda contur si sa se dezvolte. Cand alegi in mod constient sa pasesti pe drumul tau, vei simti in scurt timp un sentiment profund de implinire. De aici si pana la a vrea sa scoti in lume ceea ce faci mai e doar un pas.

2. Contureaza-ti un plan de actiune si porneste la drum!

Pare ca antreprenorii au o asa-zisa calitate misterioasa, greu de definit, mai degraba innascuta decat dezvoltata prin determinare si actiune. Adevarul e, intr-adevar, undeva la mijloc. Exista o serie de trasaturi ereditare care ii recomanda pe unii mai mult decat pe altii sa paseasca pe drumul nebatatorit al antreprenoriatului, insa, fara doar si poate, fiecare afacere este precum un organism viu, se dezvolta diferit si necesita unelte si resurse specifice. Asadar, mai important decat sa te nasti cu un anumit set de calitati este sa stii clar ceea ce iti doresti sa realizezi si sa iti faci un plan de actiune.

Incepe, de asemnea, sa demarezi procedurile legale si investeste in imagine si publicitate. La momentul actual, orice business trebuie sa aiba o reflexie in mediul virtual, respectiv, de un site si de prezenta pe social media. Intra pe www.btstelecom.ro si intereseaza-te de oferta lor avantajoasa pentru domenii de inregistrare a site-urilor web.

3. Defineste-ti businessul

Inainte de a incepe de actionezi, este esential sa stabilesti in mod specific care sunt obiectivele pe care vrei sa le atingi prin intermediul businessului. Altfel, este imposibil sa tii o evidenta a progresului sau stagnarii, sa stii in ce directie te indrepti si care sunt punctele forte, dar si acelea unde inca mai ai de lucrat. Raspunde, asadar, la urmatoarele intrebari:

Ce anume vinzi? Produs/serviciu. Defineste-l cat mai elaborat, atat ca si caracteristici, obiective practice, cat si simbolice.
Cui vinzi? Defineste-ti clar publicul tinta. Cine este clientul tau? Ce varsta, ocupatie, statut social/financiar, pasiuni/interese are? Unde il gasesti? Pe ce ”limba” ii vorbesti?
Unde vinzi? Online sau intr-un magazin fizic?

In concluzie, nu exista acel timing perfect in care dispui din plin de resurse financiare, de timp si de energie, in asa fel incat sa incepi doar atunci. Secretul excelentei in antreprenoriat consta in curajul de a te expune si de a scoate in lume ceea ce cunosti/ai deja, in dragul si interesul sincer fata de oameni, in asa fel incat sa le oferi ceva util si cu sens, in perseverenta de a evoula constant si in deschiderea de a perfectiona si de a adapta la realitatea actuala produsul sau serviciul pe care il livrezi.

Sursa imagine - Unspash.com