6 avantaje pe care aroma marketingul le poate aduce afacerii tale

Detalii

CategoriiEconomie
TaguriMarketing, planuri de afaceri
Ultima actualizareLuni 12 septembrie 2022
Vizualizari304

Voteaza & Distribuie

Descriere

Numeroasele strategii și surse de marketing care există în prezent au un scop foarte clar, și anume să atragă clienții cât mai aproape de businessuri. Pentru a fi cât mai prezent pentru publicul interesat de produsele și serviciile oferite, poți acum să te concentrezi pe mai multe simțuri. Aroma marketingu presupune folosirea simțului olfactiv, atât pentru a atrage atenția asupra afacerii tale, cât și pentru a-i defini identitatea.

Iată câteva dintre avantajele de care te vei bucura folosind aroma marketingul:

1. Faci brandul mai ușor de recunoscut
La fel ca identitatea vizuală, cea olfactivă definește personalitatea unui brand și poziția pe care acesta și-o dorește pe piață. Cu ajutorul unei arome specifice, care este folosită în locațiile publice sau în showroomuri, un business poate fi recunoscut și apreciat la un alt nivel. Creează efectul dorit prin folosirea aroma marketingului și concentrează-te pe acele note care îți reprezintă misiunea.

2. Oferi o primă impresie unică
În special în cazul hotelurilor, restaurantelor sau băncilor, adică locuri în care oamenii petrec o bucată semnificativă de timp, mirosul și atmosfera pot impresiona clienții cu ușurință. Fiecare dintre noi își dorește să petreacă timp de calitate în spațiile în care poposim. Acum, poți folosi difuzoare cu parfumuri intense, fresh, dulci sau sobre, în funcție de profilul afacerii tale.

3. Creezi o atmosferă elegantă la interior
Decorul și amenajarea spațiului în care îți desfășori activitatea contează atât pentru angajați, cât și pentru clienți. În prezent există un accent din ce în ce mai mare pe bunăstarea de la locul de muncă și din spațiile publice, iar cu ajutorul unor arome elegante, vei oferi tuturor o experiență plăcută.

4. Definești o tematică a afacerii tale
Aromele și notele de parfumuri te ajută să definești ceea ce transmiți prin afacerea ta. De exemplu poate fi vorba de un spațiu precum un restaurant cu specific oriental, unde un parfum cu note condimentate la intrare va reuși să introducă oamenii în universul pe care vrei să-l promovezi.

5. Influențezi starea generală
La fel, indiferent că este vorba despre angajați sau clienți, starea generală pe care aceștia o simt în locația ta îi va face să se reîntoarcă zilnic cu plăcere sau atunci când au nevoie de serviciile tale.

6. Combați mirosurile neplăcute
Anumite spații comune precum sălile de așteptare din cabinetele medicale sau băile restaurantelor pot dezvolta, în timp, mirosuri neplăcute din cauza instalațiilor sanitare sau a substanțelor chimice. Cu ajutorul difuzoarelor e parfumuri vei evita astfel de situații și vei reuși să oferi spațiilor un miros special. În acest fel te poți asigura că orice client sau pacient va aprecia efortul depus și va reveni în spațiul care reușește tot ceea ce competiția nu atinge prin practicile sale.

Alege aroma marketingul pentru a fi mereu cu un pas înainte în ceea ce privește promovarea afacerii sau companiei tale. Introducerea strategiilor de marketing care ating toate simțurile este acum o opțiune care te ajută să pui accent pe valorile afacerii și pe calitatea serviciilor oferite, încă din momentul în care clientul calcă pragul locației tale.


Sursa foto: pexels.com