Folosirea autoresponderelor in Internet Marketing

Detalii

CategoriiIT
Taguri
Ultima actualizareMarti 5 august 2014
Vizualizari1652

Voteaza & Distribuie

Descriere

Daca te-ai abonat vreodata la un newsletter sau la un alt serviciu disponibil pe Internet, cel mai probabil ai primit un email de la un autoresponder. Desi, pe moment nu ai realizat acest lucru, cel mai probabil ai primit un email prin care te anunta ca persoana cu care doresti sa discuti, nu este disponibila la birou. Chiar daca parea ca o persoana a trimis acel mesaj, emailul a fost trimis de un autoresponder.


Desi autoresponderele sunt foarte utile pentru a-i anunta pe ceilalti ca nu esti disponibil, ele devin si mai valoroase atunci cand sunt folosite ca instrument de marketing. Daca te-ai gandit sa vinzi produse si servicii sau deja ai propria companie, vei avea numeroase avantaje folosind autoresponderul. In lumea Internet marketingului sunt foarte putine instrumente si programe care se dovedesc concurenti redutabili ai autoresponderelor.


Dupa cum stiu multi internet marketeri, autoresponderele sunt o metoda grozava de a-ti pune afacerea pe pilot automat si de a o multiplica. Cu autoresponderul, tot ceea ce trebuie sa faci este sa-ti presetezi mesajele si sa selectezi un program de trimitere pentru fiecare text in parte. Poti trimite aceste mesaje zilnic, saptamanal si chiar lunar. Poti folosi cate mesaje vrei si nu trebuie sa ai nicio indoiala ca emailurile tale nu vor ajunge la clientii tai in intervalul de timp, pe care tu l-ai stabilit.


Cel mai mare avantaj este ca nu trebuie sa atingi nimic. Acest lucru iti va economisi timp, deoarece autoresponderul tau se ocupa virtual de toate sarcinile tale legate de email. Daca trebuie sa urmaresti fiecare client in parte, vei constata ca este o activitate, care iti ia mult timp. Insa, folosind autoresponderul nu vei mai pierde timp cu aceste activitati.


Chiar daca in acest moment, site-ul tau nu are vizitatori prea multi, autoresponderultot te poate ajuta. Indiferent de numarul de vizitatori, pe care-l ai eforturile tale trebuie sa se canalizeze pentru obtinerea de opt-in-uri (nr. Acordul utilizatorilor de a primi emailuri de pe site). Cea mai buna metoda de a realiza acest lucru este de a furniza servicii si produse de calitate, ceea ce va starni interesul vizitatorilor tai. Daca le trezesti interseul, atunci clientii se vor abona la newsletterul tau, iar tu vei primi acordul de a le trimite mesaje cu caracter publicitar. Chiar daca la inceput baza ta de date cu emailuri este mica, fara sa-ti dai seama, lista opt-in va deveni mare.


Pentru ca lista ta sa creasca, ai nevoie de emailuri de tip raspuns despre produsele, serviciile, compania si ceea ce poti oferi clientilor tai. Nu mai trebuie sa pierzi toata ziua facand acest lucru. Lasa aceasta sarcina pe seama autoresponderului. Autoresponderul poate raspunde la toate intrebarile clientilor tai si le ofera exact ceea ce au nevoie.


Autoresponderele te ajuta sa mentii viu contactul dintre tine si clienti si dezvolta o relatie, care ii vor face pe vizitatori sa revina. Indiferent cat de mare sau mica, poate fi compania ta – autoeponderul este o investitie, care-si merita toti banii.