Exercitiile fizice in timpul vacantei

Exercitiile fizice in timpul vacantei

Detalii

CategoriiSanatate
TaguriFitness
Ultima actualizareMarti 5 august 2014
Vizualizari3359

Voteaza & Distribuie

Descriere

Mersul la sala de fitness este dificil, daca nu chiar imposibil de realizat in timpul vacantelor. De regula, in locurile unde alegem sa ne petrecem vacantele nu exista sali de fitness si parca nu am dori sa irosim timp pretios pe sport, in loc sa-l folosim pentru distractie, drumetii, vizite la punctele de atractie turistica etc. Daca vorbim despre antrenamente in timpul iernii, ne confruntam cu zapada si gheata de afara care ne impiedica sa alergam. Cu toate acestea, exista cate o solutie pentru fiecare dintre aceste probleme si putem imbina utilul cu placutul. Nu ratam distractia si ne pastram si conditia fizica pentru care am muncit atat de mult in ultima perioada




Volei pe plaja


Voleiul pe plaja va mentine in forma in vacanta




Volei pe plaja

Daca v-ati cazat la un hotel aflat in apropiere de malul marii, atunci sporturile practicate pe plaja sunt o modalitate foarte buna de a ramane in forma si de a va face noi prieteni. Voleiul, spre exemplu, este o idee excelenta. Nu va cramponati in reguli ale jocului si strategii, nu conteaza nici macar daca nu sunteti foarte buni la sport. ci axati-va pe distractie. Nu va faceti griji in privinta accidentarilor, nisipul va amortiza caderile bruste.


Alergare

Cei care iubesc alergarea o pot practica o data la doua zile, pe plaja sau pe drumurile de munte, unde racoarea padurii ii va ajuta sa reziste mai mult timp efortului fizic. Sculati-va dimineata si porniti in alergare usoara pe plaja. Racoarea diminetii, briza marii si peisajul va vor fura si nici nu veti sti cand a trecut timpul. Acelasi program matinal il puteti avea si la munte. La fel de bine puteti alerga si seara, dupa ce soarele apune si se lasa racoarea. Minimum 30 de minute de alergare reprezinta un antrenament cardio eficient care va mentine in forma.




Jogging


Jogging in padure




Yoga in aer liber

Yoga are o multitudine de beneficii. Practicantii spun ca este o experienta interesanta pentru ca, pe langa relaxarea totala de la sfarsitul sesiunii, beneficiati si de o tonifiere foarte buna a corpului. Alegeti sa practicati sedintele de yoga pe plaja, la malul marii, in liniste deplina si in comuniune perfecta cu natura. La fel, va puteti orienta catre parcurile din zona sau, daca va aflati la munte, catre poienitele izolate din padure, unde nimeni nu va va deranja.




Yoga la malul marii


Yoga la malul marii




Drumetii si ciclism

Impreuna cu alergarea, joggingul, mersul pe jos alert si inotul, drumetiile si plimbarile cu bicicleta sunt unele dintre cele mai populare si mai placute activitati in aer liber. Profitati de traseele de munte pentru a face drumetii sau pentru a practicica ciclismul. In plus, acum este o ocazie excelenta pentru a folosi in sfarsit bicicleta din dotare. Unul dintre aspectele cele mai importante este acela ca la aceste activitati nu aveti nevoie de echipament (cu exceptia pantofilor de alergare) sau aparatura speciala si nu depindeti de nimeni. Va puteti antrena ori de cate ori doriti, cand doriti si va lasati manati de propriile motivatii.




Ciclism la munte


Ciclism la munte




Indiferent de activitatea sportivape care o alegeti, practicati-o afara, in aer liber. In locul plictisitoarelor abdomene sau genuflexiuni in camera, iesiti in parc, pe plaja sau la piscina. Alergati cu cainele de companie, jucati-va cu copii sau pur si simplu iesiti la o plimbare lunga.