Doar 8 pași pentru a avea un somn mai bun – Atât de simplu!

Detalii

CategoriiCasa/gradina
Tagurilenjerie de pat
Ultima actualizareMiercuri 5 iulie 2017
Vizualizari570

Voteaza & Distribuie

Descriere

Dacă suferi de insomnii, nu te panica! Insomniile se pot vindeca. Vreisă ai parte de un somn odihnitor, continuu și de nopți liniștite? Poți face ceva în acest sens, poți încerca câteva metode simple, sunt doar câțiva pași de urmat pentru a avea un somn bun. După vârsta de 30 de ani pot să apară stări de insomnie, este destul de dificil să dormi liniștit 7-8 ore pe noapte din cauza stresului pe care îl simți zilnic. Uneori este suficient să dormi și 5 ore pe noapte, dar să ai un somn continuu, pentru ca să te simți bine a doua zi.

8 pași pentru a avea un somn mai bun:

1. Aerisește zilnic camera în care dormi, pentru că aceasta trebuie să fie locul perfect în care te odihnești. Patul este locul intim în care trebuie să te simți confortabil (mărimea și orientarea lui se aleg în funcție de preferințele individuale), salteaua trebuie să fie comodă (proprietățile acesteia contează foarte mult), iar lenjeria de pat de calitate.

Alege întotdeauna lenjeriile de pat din fibre naturale, evită fibrele sintetice sau artificiale. Fibrele din bumbac sunt folosite frecvent la realizarea țesăturilor de orice fel, destinate confecționării lenjeriilor de pat, fețelor de perne, cearșafurilor, fețelor de masă, seturilor de baie, căptușelilor, articolelor de îmbrăcăminte, produselor uni sau imprimate din industria textilă.

Cei interesați pot cumpăra astfel de produse de pe Internet, din magazinele care comercializează produse online. Un shop online cu lenjerii de pat din bumbac ieftine poate fi pentru oricine o soluție pentru a achiziționa produse de calitate, la un preț convenabil. Timpul înseamnă bani! Pentru a economisi timp poți merge pe varianta cumpărăturilor online.

2. Nu mânca târziu pentru că acest lucru îți poate produce dereglări ale somnului și în general este bine să eviți mesele copioase seara. Nu bea mult alcool înainte de a merge să dormi și evită întotdeauna discuțiile contradictorii cu alte persoane, care provoacă stări de nervi.

3. Nu te compara cu cei care dorm bine. Dacă ei dorm mult nu înseamnă că și tu trebuie să faci la fel. Dacă unii au nevoie doar de 6 ore de somn pe noapte, este posibil ca tu să funcționezi normal și să fii odihnit doar după 7-8 ore de somn. Nevoia fiecărui om de somn este ceva natural, iar dacă ai alte așteptări, nu faci decât să fii nemulțumit sau să ai frustrări.

4. Renunță la regulile de toate felurile care uneori nu fac decât să te pună pe gânduri că nu ai procedat bine, să îți dea dureri de cap și chiar să-ți aducă numai confuzii. Nu te mai gândi că acel lucru este bine, că altul nu are efect, etc. Cel mai bine este să încerci să te deconectezi de la stresul din timpul zilei, să asculți puțină muzică sau să citești câteva pagini dintr-o carte înainte de culcare și să te lași cuprins de starea de somn care vine încet dar sigur. Sentimentele neplăcute, stresul, tensiunea și stările de nervi îți vor îngreuna adormirea.

5. Dacă te trezești în timpul nopții nu te îngrijora și nu te încorda. Bea o cană cu ceai sau o cană cu lapte cald pentru a te calma. Trezirile nocturne arată că ai dereglări ale somnului dar treptat poți scăpa de ele. Când te trezești noaptea și nu mai poți adormi, citește câteva rânduri și somnul va apărea iar. Nu este bine să ai așteptări mari în privința somnului pentru că uneori gândindu-te intens nu poți adormi și astfel vei fi chiar dezamăgit.

6. Încearcă să te trezești zilnic la aceeași oră, acesta fiind un pas simplu pentru a-ți îmbunătăți somnul.

7. Fă o plimbare seara pentru că asta te va relaxa și vei dormi mai bine.

8. Renunță la somnifere, deoarece acestea creează dependență, atenuează doar o perioadă scurtă de timp indispozițiile și nu sunt întotdeauna soluția pentru dereglările de adormire care persistă de foarte mult timp. Atunci când o perioadă îndelungată de timp apar insomniile este recomandat să mergi la medicul de familie, pentru a face un control și a depista motivele care provoacă tulburările de somn. Uneori există anumite afecțiuni și boli care dau simptome de insomnie și care trebuie tratate corespunzător. Acestea nu se rezolvă cu somnifere, ele necesită alte metode de tratament care elimină toate simptomele.

https://cumparamisim.ro