tuborg 0 Raportează post Postat Ianuarie 24, 2007 am si eu un renault kangoo motor 1,9 am urmatoarele probleme motorul nu prea trage iar la 5 zile dupa ce am facut schimbul de ulei si am mers la un service sa verifice unele probleme am constatat cu mirare ca uleiul e ars iar mecanicul mi-a zis ca ar fi timpul sa schimb uleiul??// ma poate ajuta cineva cu o idee ce sa fac? Partajează acest post Link spre post Distribuie pe alte site-uri
hans 517 Raportează post Postat Februarie 3, 2007 am si eu un renault kangoo motor 1,9 am urmatoarele probleme motorul nu prea trage iar la 5 zile dupa ce am facut schimbul de ulei si am mers la un service sa verifice unele probleme am constatat cu mirare ca uleiul e ars iar mecanicul mi-a zis ca ar fi timpul sa schimb uleiul??// ma poate ajuta cineva cu o idee ce sa fac? E 1.9D sau 1.9 dTi? :dance3: Treaba cu uleiul e dubioasa rau...cum si-a dat seama nenea ala ca uleiul e ars?I-a facut analiza la laborator? Ca dupa culoarea uleiului nu te poti lua, mai ales la un motor diesel in varsta. Un ulei bun, este acela care se inegreste repede. Asta indica faptul ca uleiul acela isi face treaba, adica spala cenusa(funinginea) rezultata in urma arderii din cilindrii.In cazul in care uleiul nu isi schimba culoarea, atunci inseamna ca ala nu-i un ulei bun...e apa sfintita. :dance4: Partajează acest post Link spre post Distribuie pe alte site-uri
tuborg 0 Raportează post Postat Februarie 11, 2007 buna motorul este un F8Q-P6 cred DTI , treaba e ca a controlat uleiul si a zis ca nu mai are vascozitate si a zis ca motorul e varza si ar trebui schimbat , eu am luat capacul ala galben de la motor si cam arunca ulei afara , sincer eu nu ma pricep deloc ce ar trebui sa fac? mersi mult Partajează acest post Link spre post Distribuie pe alte site-uri
hans 517 Raportează post Postat Februarie 11, 2007 bunamotorul este un F8Q-P6 cred DTI , treaba e ca a controlat uleiul si a zis ca nu mai are vascozitate si a zis ca motorul e varza si ar trebui schimbat , eu am luat capacul ala galben de la motor si cam arunca ulei afara , sincer eu nu ma pricep deloc ce ar trebui sa fac? mersi mult Daca-i F8Q, n-are cum sa fie 1.9 dTi. 1.9 dTi-urile au motoare F9Q. Motorul F8Q e pe Kangoo 1.9D. Ca arunca ulei in momentul in care scoti capacul, e normal.De aceea a fost facut, sa nu iasa uleiul. Ce ti-as propune eu, ar fi sa-ti schimbi uleiul si filtrul de ulei.De asemenea filtrul de aer si cel de motorina ar fi bine sa fie inlocuite inainte de a face sapaturi mai adanci. Iti recomand un Elf Excellium 5W-40, sau in cazul in care kilometrajul e mare, in jur de 160-200 de mii, pune-i tot Elf, insa un 15W-40. Asigura-te ca cel care ti-l schimba, chiar o face si nu te trage in piept. Apoi, du-te la reprezentanta sa-i faca un test de compresie.Eventual sa-i verifice si punerea la punct a distributiei. Abia in cazul in care compresia nu da bine e nevoie sa faci Rk la motor, sau sa il inlocuiesti. Partajează acest post Link spre post Distribuie pe alte site-uri
dorinneaga 0 Raportează post Postat Septembrie 26, 2007 am si eu o intrebare fiindca ca vad ca pricepeti.am un renault kangoo furgon.de ce nu-mi porneste ventilatia numai la ultima treapta(adica atunci cand e maxim)?ca pana acolo nu porneste nici cum ventilatorul.va rog mult sa-mi raspundeti.ca eu nu ma pricep deloc la masini.si nu l-am luat demult.caldura merge,nu e dotat cu clima sau aer conditionat.dar ventilatia ma scoate din sarite ca nu merge decat la maxim atat,iar eu o folosesc de obicei la prima treapta.ce se poate face?astept un raspuns.pana atunci mult noroc si drumuri bune. Partajează acest post Link spre post Distribuie pe alte site-uri
liberys 0 Raportează post Postat Octombrie 19, 2007 salutare! am si eu un Kangoo 1.9d van, este mai mult decat ok, motorul merge foarte bine doar ca, atunci cand il pornesc si respectiv opresc vibreaza foarte tare...parca s-ar "scutura"...ma intreb daca este normal .daca nu unde este buba si care este rezolvarea. Partajează acest post Link spre post Distribuie pe alte site-uri