Conferinta Romana de Marketing, editia a II-a

Detalii

Categorie
Targuri / expozitii
Modificat
acum 10 ani si 8 luni
Vizualizari
990

Voteaza & Distribuie

Descriere

Conferinta Romana de Marketing, editia a II-a,

Teoria si practica de marketing in societatea bazata pe cunoastere


Ritmul rapid al schimbarilor tehnologice, incorporarea IT&C in toate sectoarele vietii economice si socio-culturale, precum si globalizarea pietelor reprezinta tendinte care genereaza noi provocari teoriei si practicii de marketing, intr-o societate bazata pe cunoastere.

In acest context, Facultatea de Economie si de Administrare a Afacerilor din cadrul Universitatii de Vest din Timisoara anunta desfasurarea celei de-a doua editii a Conferintei Romane de Marketing cu tema Teoria si practica de marketing in societatea bazata pe cunoastere (COROMAR’08), care va avea loc la Centrul Regional de Afaceri din Timisoara (CRAFT), in zilele de 14 si 15 noiembrie 2008. Presedintii de onoare ai manifestarii sunt: rectorul U.V.T., prof. univ. dr. Ioan Talpos si fostul presedinte al Academiei Europene de Marketing, prof. univ. dr. Joseph Beracs.

Deschiderea oficiala a conferintei va avea loc vineri, 14 noiembrie 2008, la ora 10.00, in Sala Europa de la CRAFT. Lucrarile conferintei se vor desfasura pe trei sectiuni:

S1 - Dezvoltari conceptuale in marketing

S2 - Perspective in managementul marketingului

S3 – Comportamentul consumatorului si mixul de marketing.

Sambata, 15 noiembrie 2008, cu incepere de la ora 9.00, in Sala Dunarea de la CRAFT, se va desfasura workshop-ul "Educatia in marketing", care va precede inchiderea lucrarilor conferintei.


Programul sesiunilor conferintei

vineri, 14 noiembrie 2008


09:00—10:00 Deschiderea oficiala a lucrarilor conferintei - CRAFT Sala Europa


Alocutiuni

  • Prof.univ.dr. Anton Anton, Ministrul Educatiei, Cercetarii si Tineretului

  • Prof.univ.dr. József Berács, Past President al Academiei Europene de Marketing

  • Prof.univ.dr. Ioan Talpos, Rectorul Universitatii de Vest din Timisoara

  • Prof.univ.dr. Marilen Pirtea, Decanul Facultatii de Economie si de Administrare a Afacerilor, Universitatea de Vest din Timisoara

  • Prof.univ.dr. Valerica Olteanu, Decanul Facultatii de Marketing, Academia de Studii Economice, Bucuresti

  • Dr. Ing. Ovidiu Virgil Draganescu, Prefectul judetului Timis

  • Drd. Ec.Menuta Iovescu, Director General al Camerei de Comert, Industrie si Agricultura Timis

  • Ing. Sorin Maxim, Directorul Agentiei de Dezvoltare Regionala, Regiunea V Vest

  • Ing. Sergiu Balasa, Directorul Agentiei de Dezvoltare Economica Timis


10:30—12:00 Sesiune in plen - CRAFT Sala Europa


10,30-11,00 József Berács, EMAC and the Main Research Priorities in the Marketing Field in Europe


11,00-11,20 Valerica Olteanu, Laurentiu-Dan Anghel, Razvan Zaharia, Orientari si tendinte in dezvoltarea marketingului


11,20-11,40 Corneliu Munteanu, Educarea sistemului de valori al marketerilor. O aplicatie a analizei discriminant


11,40-12,00 Florin Foltean, Convergenta orientarilor strategice. O abordare holistica


Sectiunea 1: Dezvoltari conceptuale in marketing

Presedinte: József Berács

Moderatori: Florin Foltean, Corneliu Munteanu

Sala: Bega


13:00-13:15

Elena Grigoras, Dan Carja, Marketing viral - consumatori activi vs. consumatori pasivi

13:15-13:30

Cristian Hnatiuc, Consecintele dinamicii mediului asupra evolutiei conceptului de marketing

13:45-14:00

Anca Dragomir, Conceptul de valoare in demersul de marketing

14:00-14:15

Ioana Alexandra Ursachi, Cercetarea in marketing pe Internet

14:15-14:30

Aida Mihaela Lupulescu, Dinamica mediului si validitatea modelului conceptual al marketingului

14:30-15:00


Cofee Break


15:00-15:15

Liana Parvulet, De la abordarea pozitivista la abordarea umanistica in marketing

15:15-15:30

Emoke Feder, O abordare dinamica a conceptului de marketing

15:45-16:00

Luminita Zait, Bogdan Nichifor, Managementul marketingului - perspective conceptuale si operationale

16:15-16:30

Bogdan Nichifor, Ioana Barin, Perceperea valorii produselor si serviciilor de catre consumatori

16:30-16:45


Cofee Break


16:45-17:00

Marketingul in practica. Studii de caz: Sala EUROPA

Laura Costoiu, Camera de Comert, Industrie si Agricultura Timis

17:00-17:15

Marketingul in practica. Studii de caz: Sala EUROPA

Radu Simionoff, Euroccoper

17:15-17:30

Marketingul in practica. Studii de caz: Sala EUROPA

Cosmin Coman, TNT

17:30-17:45

Marketingul in practica. Studii de caz: Sala EUROPA

Flavius Plesu, Webness

17:45-18:00


Cofee Break


18:00-18:15

Gheorghe Preda, Perceptiile manageriale si academice fata de conceptul de marketing. O abordare istorica

18:15-18:30

Remus Naghi, Modalitati de crestere a ratei de raspuns la studiile asupra pietei interne a organizatiei

18:30-18:45

Horatiu Halmajan, Efectul moderator al orientarii spre invatare si al orientarii spre antreprenoriat asupra relatiei orientare spre piata - performanta

18:45-19:00

Cristian Dutu, Procese interfunctionale in managementul relatiilor cu clientii


Sectiunea 2: Perspective in managementul marketingului

Presedinte: Valerica Olteanu

Moderatori: Gheorghe Epuran, Lucian Ladar

Sala: Cerna


13:00-13:15

Patricia Elena Bertea, Atitudinea studentilor fata de e-learning

13:15-13:30

Ciprian Adam, Analiza comparativa a serviciilor de Internet Banking pe piata din Romania in conditiile evolutiei mediului on-line

13:30-13:45

Nicoleta Dorina Racolta - Paina, Andreea Albu, Telemarketingul – un instrument nevalorificat de colectare a informatiilor de piata. Studiu de caz: piata din Romania

13:45-14:00

Amalia Pandelica, Ionut Pandelica, Olimpia Oancea, Operationalizarea conceptului de orientare catre piata: dezvoltarea unui cadru metodologic de implementare a orientarii catre piata in cadrul organizatiei

14:00-14:15

Gheorghe Epuran, Luminita Zait, Market driven management - interferenta celor 5C

14:15-14:30

Mihaela Moisa, Nuante ale mixului de marketing indreptat catre consumatorul business to business

14:30-15:00


Cofee Break


15:00-15:15

Catalina Butnaru, Strategiile de marketing non-agresive. O abordare eficienta, ecologia si profitabila a mixului de marketing

15:15-15:30

Diana Prihoanca, Simona Duhalm, Comunicarea de marketing in mediul Internet

15:30-15:45

Gabriel Cucutean - Sistemele Eye tracking, o abordare moderna in studiul comportamentului consumatorului in mediul online

15:45-16:00

Marius Pop, Mihai Bacila, Ovidiu Moisescu, Alexandra Tirca, Cercetare privind atitudinea profesorilor fata de diferitele aspecte ale activitatilor din institutiile de invatamant superior

16:00-16:15

Mihai Bacila, Marius Pop, Georgiana Todea, Studiu privind criteriile de alegere a unei facultati si sursele de informare utilizate

16:30-16:45


Cofee Break


16:45-17:00

Marketingul in practica. Studii de caz: Sala EUROPA

Laura Costoiu, Camera de Comert, Industrie si Agricultura Timis

17:00-17:15

Marketingul in practica. Studii de caz: Sala EUROPA

Radu Simionoff, Euroccoper

16:15-17:30

Marketingul in practica. Studii de caz: Sala EUROPA

Cosmin Coman, TNT

17:30-17:45

Marketingul in practica. Studii de caz: Sala EUROPA

Flavius Plesu, Webness

17:45-18:00


Cofee Break


18:00-18:15

Alexandra Tarca, Camelia Gordan, Studiu privind comportamentul si atitudinile studentilor fata de o experienta educationala

18:15-18:30

Ciprian Man, Ana Fit, Studiu privind evaluarea site-urilor web ale societatilor comerciale din Topul Firmelor judetului Timis

18:30-18:45

Eugen Falnita, Abordarea holistica in managementul si marketingul calitatii totale

18:45-19:00

Valentin Munteanu, Diana Gligor, Alexandra Popescu, Marketing si etica - interferente si diferente


Sectiunea 3: Comportamentul consumatorului si mixul de marketing

Presedinte: Razvan Zaharia

Moderatori: Costinel Dobre, Gheorghe Meghisan

Sala: Nera


13:00-13:15

Virgil Popa, Masurarea performantei aliantei intre doua organizatii in promovarea FMCG

13:15-13:30

Tudor Nistorescu, Catalin Mihail Barbu, Ambianta punctului de vanzare ca suport de branding in marketingul serviciilor

13:30-13:45

Ana Raluca Chiosa, Comportamentul consumatorilor in cazul achizitionarii de articole vestimentare

13:45-14:00

Ovidiu Ilie Stofor, Oportunitatile societatii bazate pe cunoastere in trainingul pentru asigurarile de viata

14:00-14:15

Ana Grama, Ovidiu Ilie Stofor, Marketingul asigurarilor de viata si societatea cunoasterii

14:15-14:30

Dumitru Bortun, Analiza semiotica a mesajului publicitar si abordarea de marketing a produsului. Consecinte asupra educatiei in marketing

14:30-15:00


Cofee Break


15:00-15:15

Ovidiu Ioan Moisescu, Studiu privind influenta congruentei personalitatii marcii si a consumatorului asupra loialitatii fata de marca

15:15-15:30

Raluca Ciornea, Influenta publicitatii media asupra comportamentului consumatorului de deodorante body-spray

15:45-16:00

Monika Anetta Alt, Dan Cristian Dabija, Ioana N. Abrudan, Studiu privind perceptiile consumatorilor fata de formatele de retail

16:00-16:15

Claudia Bobalca, Oana Anton, Aplicabilitatea observarii calitative in fundamentarea strategiei de promovare

16:15-16:30

Gheroghe Meghisan, Georgeta Madalina Meghisan, Orange Romania - politica de publicitate

16:30-16:45


Cofee Break


16:45-17:00

Marketingul in practica. Studii de caz: Sala EUROPA

Laura Costoiu, Camera de Comert, Industrie si Agricultura Timis

17:00-17:15

Marketingul in practica. Studii de caz: Sala EUROPA

Radu Simionoff, Euroccoper

16:15-17:30

Marketingul in practica. Studii de caz: Sala EUROPA

Cosmin Coman, TNT

17:30-17:45

Marketingul in practica. Studii de caz: Sala EUROPA

Flavius Plesu, Webness

17:45-18:00


Cofee Break


18:00-18:15

Sorin Prada, Analiza evolutiei formatelor de comert modern in Romania

18:15-18:30

Marius Bizerea, Particularitati ale marketingului produselor care incorporeaza tehnologii de varf

18:30-18:45

Lucian Ladar, Sorin Prada, Remus Haghi, Elemente de matematica comerciala si problematica stocurilor in cadrul magazinelor din centrele comerciale

18:45-19:00

Costinel Dobre, Consideratii privind relatia dintre neuromarketing si brand equity