România
Roportal.ro

Diane-35

Început de rodik, Mie 28 sep 2005 · 123 răspunsuri · 181.270 vizualizări

pedralbes154 mesaje#21

se iau in orice moment al zilei. nu are importanta ora la care le iei. numai ca tre sa iti fixezi o ora...convenabila pt a le lua in fiecare zi. ( stii ca se iau la aceeasi ora in principiu nu? ) eu spre exemplu le iau la 23.00 in general sunt acasa la ora asta, telefonul suna si nu am cum sa le uit. so... succes!

angi816 mesaje#22

Buna!Tocmai am vazut si eu subiectul asta si am si eu niste nelamuriri daca poate sa ma ajute cineva..Am luat Diane 35 timp de 8 luni si m-am ingrasat 13 kg si in timpul lor si in timpul tratamentului, medicul mi-a spus ca din cauza lor.Dupa 1 an iar m-am dus la doctor si a zis ca trebuie iar sa imi dea ca am ovar micropolichistic,hirsutism....Mi-a zis sa incep sa fac mult sport.Acum fac 3-4 ori pe sap sala.Dar eu nu vreau numai sa ma mentin, vreau sa slabesc 8-10 kg sa revin cum am fost.Cum sa fac asta avand in vedere ca iar o sa iau tratamentul timp de 6 luni?help

pawsypaws1 mesaje#23

Ciudat. Eu iau Diane de un an si o luna deja, si imi merge de minune. Normal, am mers la doctor, am facut controale peste controale si analize peste analize, si asta a fost ce mi-a recomandat doctorul pentru acnee, hirsutism si dereglarile hormonale. Si, sincer, si eu auzisem de la mai multe persoane ca o sa ma ingras si ca primele luni o sa fie un chin. Si da, primele trei luni, abia ma puteam duce la scoala. Dar nu m-am ingrasat nici macar cu un kg. Ba chiar pot sa zic ca am mai slabit si formele mi-au devenit mai feminine. Nu pastiele provoaca luarea in greutate, ci e vorba de cum le asimileaza corpul fiecareia si schimbarile pe care hormonii din pastile le provoaca. Nu putem generaliza.

Mare atentie la mancare. Ce mi-a zis mie doctorul este sa mananc des si putin. Tot timpul sa am ceva in stomac, sa rontai, orice ar fi. Normal ca nu iti spun acum sa te duci sa te aprovizionezi cu chips-uri sau ciocolata si sa rontai toata ziua. Fructe, legume... Stiti ce ne spunea mama de mici. Si asta spun si doctorii. Sportul merge mana in mana cu mancarea pe care o consumi.

Am fost la control acum, in februarie. La controlul de un an. Pana si doctorul meu a fost surprins de cat de bine imi merge. Pana la urma, mi-a zis sa iau pastilele pana sunt pregatita sa am un copil.

Oricum, ideea e ca pastilele astea nu le iei fara sa ai toate raspunsurile la intrebarile tale din partea unui medic, si nu a unei prietene. Te poti pacali singura si iti faci mai rau. Mergeti la doctor, fetele, ginecolog sau endocrinolog, pana la urma, la ce strica sfatul unui om care, totusi, stie ce face?

andabella3 mesaje#24

eu iau diane de aproape 7 luni de zile si am probleme cu parul foarte mult mai ales pe fata.cum sa mai scap de el?nici dianele nu ma ajuta ca se zice ca sunt bune pt asta?se poate sta la soare folosint aceste anticonceptionale.pls vreau si eu un raspuns

Black_sin183 mesaje#25

Mai , in primul rand , Diane-35 sunt anticonceptionale.

Pe langa asta au efecte pt. anumite afectiuni, iar datorita concentratiei mare dehormoni sunt prescrise in afectiunile respective.

Riscul trmbozei , al cancerului , samd il au toate contraceptivele :spiteful:

clau_clauditza3 mesaje#26

Buna! Daca in timpul administrarii cu diane-35 consumi acool, acestea isi mai fac efectul?

Black_sin183 mesaje#28
clau_clauditza a scris:
Buna! Daca in timpul administrarii cu diane-35 consumi acool, acestea isi mai fac efectul?

Vezi ca au prospect anticonceptionalele :oops:

clau_clauditza3 mesaje#29

Am citit prospectu si nu scrie deloc de acool, deci inseamna ca nu isi pierd efectul? :oops: sau oare e ca si tigara ca ii scade efectul?

maya071 mesaje#30
angi81 a scris:
Buna!Tocmai am vazut si eu subiectul asta si am si eu niste nelamuriri daca poate sa ma ajute cineva..Am luat Diane 35 timp de 8 luni si m-am ingrasat 13 kg si in timpul lor si in timpul tratamentului, medicul mi-a spus ca din cauza lor.Dupa 1 an iar m-am dus la doctor si a zis ca trebuie iar sa imi dea ca am ovar micropolichistic,hirsutism....Mi-a zis sa incep sa fac mult sport.Acum fac 3-4 ori pe sap sala.Dar eu nu vreau numai sa ma mentin, vreau sa slabesc 8-10 kg sa revin cum am fost.Cum sa fac asta avand in vedere ca iar o sa iau tratamentul timp de 6 luni?help

si eu iau diane de 1 an . m-am ingrasat initial 9 kg.

cu sport am dat jos 7 in decursul a doua luni. am alergat din din doua in doua zile si am tinut putin regim.

sala nu iti rezolva problema.

← Înapoi la Planning/Ginecologie