Jump to content
Forum Roportal
rodik

Diane-35

Rate this topic

Recommended Posts

Buna!As avea nevoie de sfatul dvs...Acum 6-7 luni am urmat(prescris de un medic ginecolog)un tratament cu Diane35(impotriva cosurilor)shi acum as dori sa-l reiau ptr. niste rezultate mai bune:)Credeti ca poate avea efecte negative?Multumesc mult!;)

Edited by Enki

Share this post


Link to post
Share on other sites

buna rodik :blink:

Diane 35 NU este un anticonceptional !!!

 

El este un anti-androgenic, mai pe intelesul tau "un medicament impotriva hormonilor sexuali masculini" (androgeni).

 

Diane 35 se recomanda in anumite BOLI in care sint implicati hormonii sexuali masculini cum ar fi: hirsutism (adica femeile care au mult par, la fel ca barbatii, pe fata - de ex au barba si mustata ca barbatii, sau mult par pe piept sau pe burta ca barbatii - datorat unei secretii prea mari, anormale de testosteron la femeie), este recomandat in anumite cazuri de acnee (in care se presupune ca este implicat testosteronul care este un hormon tipic masculin, care la femei ar trebuii sa fie secretat in cantitati f mici) sau este indicat in ovarul polichistic, etc

 

Diane are ca "efect secundar" faptul ca are proprietati anticonceptionale, dar NU este recomandat ca anticonceptional pentru ca efectele sale secundare sint foarte mari: risc de tromboembolism (adica cheaguri care astupa vasele si din care se poate murii), anumite forme de cancer la femeie, etc

 

Din acest motiv, Diane 35 este recomandat de medici NUMAI la persoanele care sufera de anumite BOLI si care chiar AU nevoie de acest tratament anti-androgenic.

 

NU trebuie luat fara recomandarea medicului pe post de anticonceptional pentru ca riscurile sint prea mari!

 

Este adevarat ca multe femei au o problema, o anumita sensibilitate psihica si anumite complexe ca sint "prea paroase" si din acest motiv insista asupra medicilor sa le dea astfel de medicamente, dar trebuie sa intelegi si tu si prietena ta si restul femeilor, ca orice femeie are o anumita cantitate de par pe buze (un fel de "mustata feminina"), iar acest lucru este perfect normal si NU ar trebuii ca femeile sa ia Diane pt aceasta problema ci sa-si epileze "mustata". Diane se ia doar atunci cand "mustata" sau "barba" seamana cu cea a unui barbat, adica atunci cand exista un hirsutism autentic. Si numai medicul poate decide daca este vorba de hirsutism adevarat.

 

Un alt lucru pe care ar trebuii sa il stii este ca parul de pe picioarele femeii NU este dependent de hormoni ci este o trasatura genetica, astfel incat parul de pe picioare NU scade cu antiandrogenice (adica degeaba ar lua o femeie Diane pt parul de pe picioare ca NU ajuta). Singurul lucru care ajuta este doar depilatul.

 

 

eu personal am luat diane si mi-a aparut 2 noduli la san ...dar nu pot sa zic sigur ca e din cauza pastilelor...Cel mai bine sa iei diane daca intradevar ai mai probleme cu cosurile...daca acestea nu sunt forte mari in loc sa iei diane mai bine folosesti creme si tratamente speciale pt acestea. poopici :stars:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Buna fetelor :yahoo:

Eu am avut mari probleme de la diane-35 o prietena mi-a recomandat.......ptr.reglarea ciclui ca am probleme......am luat si dupa 3 pastile am inceput sa sangerez putin dupa 2 zile si mai mult si uite asa am sangerat cu cheaguri 15 zile de la diane......am fost la medic si mi-a spus cum am putut sa iau diane-35 fara prescritia medicului......acum mi-a recomandat medicul tot ceva tip anticonceptionale dar yasimine......pararea mea este sa mergi din nou la medic ......sa nu ei asa din capul tau.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

yasmin mi-a recomandat si mie doctorul! cu toate ca eaceiasi firma ca diane dar cred ca sunt mai bune.....cel mai bine e sa mergi la doctor pentru ca fiecare persoana e diferita si daca cineva e foarte multumit de diane sau yasmin sau oricare alte anticonceptionale tie poate sa nu iti merga bine cu ele :nea: ....pupici ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

dupa ce am luat un an de zile diane 35 mi-a disparut menstruatia si acum sunt diagnosticata cu amenoree secundara.

Edited by GCE

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu am luat Diane35 din anul 200 si am intrerupt abia in 2006.Am inceput sa iau la sfatul medicului, pentru ca prezentam o forma nu foarte grava de hirsutism.Am luat fara probleme,fara sa apara vreun efect secundar, din contra,toti anii astia am avut numai menstruatii regulate si usoare.

Am intrerupt pt. ca m-am gandit ca este necesara o pauza; insa de 3 luni de cand nu mai iau aceste pastile m-a umplut de cosuri pe fata, iar ce sa spun despre par, ele nu au functionat deloc,insa ca anticonceptionale au fost foarte bune.

Acum as vrea sa reincep tratamentul cu Diane35,insa nu stiu daca este indicat,sau ar putea aparea efecte nedorite.

Share this post


Link to post
Share on other sites

am luat si eu diane 35 timp de 2 ani pt acnee si nu am avut nici o problema. important e sa fie administrata corect si la sfatul unui medic ginecolog, nu trebuie luat doar ca foloseste si o prietena, difera foarte mult de la organism la organism. prescrierea acestor pilule se face pe baza unor analize mai amanuntite... de sange, in functie de greutate, etc. si se poate folosi si ca anticonceptional. cunosc multe persoane care le folosesc si nu au nici o problema, sunt foarte bune... plus ca nu ingrasa, cel putin pt mine...

Share this post


Link to post
Share on other sites

iau diane35 ca tratament pt acnee dar si ca anticonceptionale si in fiecare luna se face pauza de 7 zile... vreau sa stiu daca in aceste zile sunt protejata impotriva unei sarcini nedorite, sau trebuie sa folosesc alta metoda de contraceptie?

Edited by Enki

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca citesti cu atentie prospectul, o sa vezi ca "protectia incepe din prima zi de administrare si se mentine si in timpul pauzei de 7 zile". Eu iau tot Diane35, si nu am avut probleme. Asa ca... nu iti face griji.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu am gasit pe un site cum ca nu ar fi...dar nu stiu cum naiba pe prospect scrie ca sunt si ca ofera protectie contraceptiva de 98%-100% sau asa ceva???? ca yo nu pricep.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×