Sari la conținut
Forum Roportal
dex_ok

3D Studio Max - topic combinat

Evaluează acest topic

Postări Recomandate

Buna Ziua,

Sunt incepator, si doresc sa stiu doar cateva idei despre 3dstudio max 7, si anume. am o sigla format (jpg, png, psd), si vreau sa pun pe ea un efect de explozie, vreau ca sigla mea sa explodeze in bucatele mici, mici de tot de un pixel, sincer sa fiu a incercat cineva sa ma ajute dar nu prea am inteles mai nimica, mi-a spus doar sa descarc de pe net 3dstudio max si sa introduc sigla pe o suprafata si sa ii dau efectul PBomb si nu am reusit sa fac pentru ca nu stiu cum se introduce sigla in program, defapt nu stiu mai nimica despre el, dar tre sa fac sigla asta neaparat.

Deci poate cineva sa fie putin mai explicit si sa-mi zica si mie cum pot face sigla asta sa se sparga in bucatele mici de 1px (efectul trebuie sa arate ca o explozie de artificii)

Poate cineva poate sa ma ajute ???

Va multumesc

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

chill.. nu ai cum sa faci bucatele de un pixel in max.. intr-adevar cu particule ti-ar iesi ceva, dar il exporti in format video dupa aia.. sau il faci png`uri( n png`uri ) si dupa aia le compozitezi intr`un gif sau stiu eu ce vrei tu... faza e ca asa ceva faci in flas/fireworcas/swis. nu e greu in max, dar nu cred ca obtii ce vrei tu... si tu spuneai de ceva cu artificii. cand faci o explozie in max, sa-o si directionezi cum vrei tu.. e un pic cam complicat pentru cineva care nu a mai deschis max in viata lui. sunt multe tutoriale pe net care te-ar putea ajuta:

 

www.tutorialoutpost.com

www.3dtotal.com

www.tutorialized.com

www.evermotion.org

www.3dcaingdom.org

www.raz.ro

 

numai bine

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

oca, am inteles ca este greu sa faci sigla cum vreau, am ceva cunostinte in programele descrise mai sus de tine, dar poti fi putin mai explicit cam cum as putea proceda cu acele programe?