România
Roportal.ro

Epilepsie

Început de Cristia, Lun 25 sep 2006 · 546 răspunsuri · 342.055 vizualizări

miky8035 mesaje#101

Stiu ca sunt cam insistenta, dar in mesajele anterioare nu m-am exprimat corect. Stiu ca se trateaza epilepsia, dar intrebarea mea este se vindeca?

Exista cineva care a avut epilepsie si nu mai are (sau cel putin nu a mai facut crize de 8 ani si fara tratament). Sotul meu va intrerupe tratamentul si vreau sa stiu cate sanse are sa nu mai faca niciodata crize? poate nimeni nu va spune cu exactitate dar as dori sa stiu daca exista persoane care au scapt de aceasta boala. De toti care am citit sunt sub tratament si se simt bine sau crizele sau rarit foarte mult in urma tratamentului, dar fara tratament ce se intampla? Medicul neurolog a hotarat sa-i intrerupa tratamentul deoarece se simte foarte bine si in urma EEG-ului a considerat ca nu mai este nevoie. Acum ce putem face? Sotul meu a devenit un pic dependent pshic sa zic asa de aceste pastile, m-a intrabat intr-o seara Si acum ce fac fara pastile, daca fac criza la serviciu sau la facultate, ce se va intampla? L-am incurajat si i-am spus sa nu se mai gandeasca ca totul va fi bine. Oare? La cat timp sa mai facem un EEG? La acest EEG se vor vedea modificari daca exista si se poate vedea o eventuala criza? Putem preveni crizele in afara tratamentului medicamentos? Si cum? Va rog sa ma ajutati! Am nevoie de aceste raspunsuri ca sa stiu ce sa fac si cum sa fac?

Astept raspunsuri pe forum sau la e-mail [email protected]

flori de camp21.584 mesaje#102

incearca sa-i dai aspirina in locul tratamentului. poate psihic se va simti mai bine. cu conditia ca el sa creada ca mai ia tratament. nu glumesc. de multe ori oamenii datorita confortului psihic creat de iluzia ca iau tratament, s-au simtit mai bine. mai ales ca totusi doctorul propune o intrerupere a tratamentului.

sincer? nici eu nu am auzit ca s-ar vindeca epilepsia.

succes. :crazy:

miky8035 mesaje#103

mersi pentu raspuns, dar chiar este ceva cu aspirina? caci doctorul i-a interzis acest medicament in timpul tratamentului, si am citit prospectele aveau un continut ridicat de aspirina sau ma rog ac easta subsanta

Pot sa-i dau asa ceva? Nu mi-ar fi greu! Multumesc pentru raspuns!

flori de camp21.584 mesaje#104

am spus aspirina ca exemplu doar. nu sunt medic. dar daca spui ca acele medicamente contineaua spirina, intreaba medicul daca are voie sa ia aspirina dupa intreruperea tratamentului :crazy:

newtask10.129 mesaje#105
flori de camp a scris:
incearca sa-i dai aspirina in locul tratamentului. poate psihic se va simti mai bine. cu conditia ca el sa creada ca mai ia tratament. nu glumesc. de multe ori oamenii datorita confortului psihic creat de iluzia ca iau tratament, s-au simtit mai bine. mai ales ca totusi doctorul propune o intrerupere a tratamentului.sincer? nici eu nu am auzit ca s-ar vindeca epilepsia. succes. :crazy:
...............nu mai recomanda medicamente fara sa stii ce inseamna epilepsia...( sau fara sa fi avizata)nu mi-o lua in nume de rau...................aspirina este vasodilatator....si "subtiaza" sangele.....unele medicamente prescrise in cazuri de epilepsie contin si un pic de aspirina...nu cred ca este cazul sa studieze efectul Placebo cu medicamente...............................in cazurile de epilepsie ..NUMAI DOCTORUL CURANT NEUROLOG POATE STABILI DIMINUAREA DOZEI SAU INTRERUPEREA MEDICATIEI.
miky80 a scris:
mersi pentu raspuns, dar chiar este ceva cu aspirina? caci doctorul i-a interzis acest medicament in timpul tratamentului, si am citit prospectele aveau un continut ridicat de aspirina sau ma rog ac easta subsantaPot sa-i dau asa ceva? Nu mi-ar fi greu! Multumesc pentru raspuns!
..ehe..exact ce spuneam...aspirina,,,bat-o vina..............................................ca idee...nu in tote cazurile de epilepsie, medicamentele prescrise contin aspirina.......poate fi si periculoasa....
flori de camp21.584 mesaje#106

am explicat ulterior ca a fost doar un exemplu. si i-am spus sa si discute cu doctorul acest aspect. cred ca nici panica faptului ca nu va mai lua niciun medicament nu ii va face bine. sa-i dea orice pastila care nu il afecteaza, daca se poate chiar homeopata. vitamina C ... doar sa stie omul ca ia o pastila :crazy:

newtask10.129 mesaje#107
flori de camp a scris:
am explicat ulterior ca a fost doar un exemplu. si i-am spus sa si discute cu doctorul acest aspect. cred ca nici panica faptului ca nu va mai lua niciun medicament nu ii va face bine. sa-i dea orice pastila care nu il afecteaza, daca se poate chiar homeopata. vitamina C ... doar sa stie omul ca ia o pastila :crazy:

..........

am inteles ce ai vrut sa spui...( dupa ce am citit)

......dar repet si sper sa citesca si persoana in cauza ...( spun asta pentru ca stiu din experienta si nu sa ma aflu in treaba).

....NUMAI DOCTORUL NEUROLOG CURANT DECIDE DOZA CARE TREBUIE ADMINISTRATA SAU INTRERUPEREA TRATAMENTULUI.....

tratamentul nu se intrerupa brusc...ci se scad dozele in timp si se trece la alta medicatie mai usoara...care se scade si asta in timp...

daca sub medicatie mai usoara si in doze minime nu mai face crize cel ptin 2-3 ani..abia atunci se poate scoate medicatia....

iar daca nu mai face crize timp de 4-5 ani cu medicatia scoasa sa considera ca si vindecat...

dar ma indoiesc...si spun asta pentru ca epilepsia se vindeca in cele mai multe din cazuri chirurgical si nu medicamentos.

...medicamentele se folosesc pentru a tine sub control crizele...( oarecum- spus control ).

...neurochirurgul+neurologul spune asta...

flori de camp21.584 mesaje#108

uite ce a spus neurologul :crazy:

miky80 a scris:
Medicul neurolog a hotarat sa-i intrerupa tratamentul deoarece se simte foarte bine si in urma EEG-ului a considerat ca nu mai este nevoie. Acum ce putem face? Sotul meu a devenit un pic dependent pshic sa zic asa de aceste pastile, m-a intrabat intr-o seara Si acum ce fac fara pastile, daca fac criza la serviciu sau la facultate, ce se va intampla?

si mie mi se pare ciudat ca un tratament sa fie intrerupt brusc. eu la medicatia de tiroida aveam o schema conform careia medicamentele se reduceau treptat. ;)

Editat Joi 25 oct 2007 21:31

newtask10.129 mesaje#109
flori de camp a scris:
uite ce a spus neurologul ;)

ok...bine ca mi-ai adus in vedere postarea ( m-am edificat acum ) :crazy:

..................................

omul..( saracul de el ) este foarte speriat..si are si de ce...sunt neplacute crizele de epilepsie..

.......................

eu l-as lua de manuta si m-as duce cu el direct la medicul neurolog curant...sa-i explice tot mecanismul epilepsiei..

fenomene, tratamente, starile depresive post criza, teama de o noua criza, efectul tratamentului,..

................

si eventual la un psiholog..( macar o sedinta doua )...

il inteleg...dar sa multumeasca lui Dumnezeu de un asa noroc...

sa aprinda o lumanare pentru cei nevoiasi si sa se roage pentru toti...

................

mai are un singur hop de trecut...."Fobia de o noua criza".....in rest....caca maca...

si inca ceva sa mai stie ....Oamenii care au epilepsie sunt oameni normali ( nu handicapati sau nebuni)...

...anormali sunt aceia care au alte poteci decat cele normale si cei malformati ( din pacate)

miky8035 mesaje#110

va multumesc pentru sfaturi si vreau sa precizez ca nu este scos din tratament brusc, tratamentul a fost intrerupt treptat si de la 2 medicamente in fiecare seara a ajuns la unul singur (specific a fost treptat si Depakinul a fost inrerupt tot treptat,iar acum fenobarbitalul) si am fost si la medicul neurolog "cu el de mana" si ne-a explicat despre epilepsie si toanele ei.Oricum nu sunt o persoana care se arunca in cap la primul sfat, am fost si cu el la Bucuresti la Baltazar unde ni s-a spus ca nici nu cred ca a avut asa ceva vreodata. Deci ce pot sa inteleg, oricum am ramas la doctorul nostru neurolog care ne-a prescris tratamentul si care ne-a tinut sub observatie (folosesc pluralul deoarece m-am implicat foarte mult in tratarea acestei boli si as face orice ca sotul meu sa se vindece si cred ca va reusi).Am mare incredere in Dumnezeu si stiu ca El a facut sa ne cunoastem si sa lupt alaturi de el. Am citit pe forum si despre persoane care au intampinat greutati din partea prietenilor atunci cand au aflat despre boala, si sotul meu a trecut prin asta, pot spune ca a fost dat afara din casa din cauza acestei boli de un prieten. Am un mesaj pentru toti cei care se feresc de oamnenii bolnavi (nu numai epilepsie) niciodata nu se stie cand puteti fi in locul lor, si atunci mai vb.

← Înapoi la Sanatate