Sfaturi in gandirea strategica oferite de BV Business Center.

Detalii

CategoriiEconomie
Taguri
Ultima actualizareMarti 5 august 2014
Vizualizari3424

Voteaza & Distribuie

Descriere

Cum sa ganditi strategic va ajuta sa trasati calea spre succes si sa va imbunatatiti deprinderile de analiza si de planificare.

Acest material contine 101 indicatii utile, ce ofera sfaturi practice ce va vor ajuta sa va apreciati eficienta strategica cat si elementele cheie ale dezvoltarii si aplicari unor noi strategii.

1. Intelegeti de ce o strategie e vitala pentru afecerea Dvs.
2. Daca sunteti nesigur de strategia firmei, rugati seful sa v-o clarifice.
3. Implicati toata echipa in culegerea informatiilor.
4. Incurajati privirea obiectiva a faptelor.
5. Rezervati-va timp suficient, nu va grabiti sa planificati.
6. Ascultati permanent opiniile echipei.
7. Incredeti-va in viitor, dar fiti realist in autoaprecieri.
8. Tintit-i pe termen lung, cautand rezultatele imediate.
9. Straduiti-va sa ganditi strategic in viata cotidiana.
10. In deciziie zilnice, examinati implicatiile pe termen lung inainte sa actionati.
11. Faceti fiecare pas al planificarii practic si realizabil.
12. Modificati echipa daca simtiti ca trebuie intarita.
13. Asigurati-va ca echipa ramane dedicat planului.
14. Nu treceti la concluzii inainte de a detine toate faptele.
15. Nu stati pe loc prea multa, analizare duce la paralizare.
16. In sedinte, dati tuturor sansa sa-si aexpuna opinia.
17. Nu uitati ca procesul planificarii este permanent.
18. Adaptati planurile la schimbarea conditiilor, radical daca e nevoie.
19. Ganditi la imposibil, il puteti realiza.
20. Nu credeti ca stiti ce gandesc oamenii, intrebati-i mereu.
21. Folositi analiza ca sa ajungeti la concluzii ferme si decizii bune.
22. Cititi mult ca sa fiti la curent cu idei si tendintele noi.
23. Priviti serviciul pe care-l oferiti din punctul de vedere al clientului.
24. Puneti un membru al echipei sa discute cu clientii rezultatele firmei.
25. Asigurati-va ca nevoile reale ale clientilor dezvolta planul.
26. Invatati din greselile si din succesele concurentei.
27. Prin analiza competitiva claditi spiritul de echipa.
28. Informati-va despre conduita concurentei, va poate fi utila.
29. Niciodata nu ignorati un pericol.
30. Nu uitati ca nici o afacere nu dureaza vesnic.
31. Intr-un mediu fluctuant, toti trebuie sa-si imbunatateasca abilitatile.
32. Asigurati-va ca echipa intelege scopul sintezei.
33. Folositi SWOT pentru a rezolva ori ce problema de timp.
34. Ganditi-va la implicatiile unei decizii inainte sa o finalizati.
35. Cereti ajutor pentru ca planul sa aiba succes maxim.
36. Nimic nu este perfect. Revedeti regulat deciziile si actualizati-le.
37. Asigurati-va ca echipa isi poate declara obiectivul.
38. Aveti grija ca obiectivul dvs sa corespunda cu al firmei.
39. Discutati telurile cu alte echipe pentru a mentine relatii bune.
40. Faceti o declaratie de intentii scurta, la obiect orientata spre actiune.
41. Nu uitati ca invingatorul de ieri poate sa piarda maiine.
42. Verificati daca si clientul vede aceas avantaj ca dvs.
43. Dupa ce ati identificat un avantaj, folositi-l.
44. Este vital sa planificati si cea ce nu faceti.
45. Alegeti clientii care vor ramane pe termen lung.
46. Stabiliti clar ca nu se permite exceptii de la limite.
47. Concentrati-va mai mult si eficienta, va sporii mai repede.
48. Intrebati furnizorii daca ati grupat corect produsele.
49. Ca sa focalizati echipa, incurajati discutiile despre prioritati.
50. Fiti realist, nu uitati ca resursele pentru domenii noi trebuie sa vina de undeva.
51. Pentru focalizare folositi logica, nu sentimentele.
52. Stabiliti interesele strategice cu toti cei implicati.
53. Vedeti daca clientul accepta prognozele vanzariilor.
54. Intelegeti implicatiile financiare ale planului, pentru a-i imbunatatii calitatea.
55. Bazati-va bugetul pe estimari realiste ale vanzariilor.
56. Examinati cheltuieliile acum, ca sa evitati revizii majore ulterior.
57. Intrebati-va mereu ce se va intampla daca scad vanzariile.
58. Intotdeauna prezentati clientilor o strategie coerenta.
59. Nu uitati interfetele cu alte departamente.
60. Fiti pregatit sa cedati, pentru a obtine aprobare.
61. Focalizati oamenii pe aspecte pozitive ale schimbarii.
62. Purtati discutii neoficiale desre strategie cu alte echipe.
63. Multe persoana din firma au experienta si cunostinte, folositi-le.
64. Toti trebuie sa cunoasca testele-cheie ale unei idei noi.
65. Puneti permanent in atentia oameniilor strategia.
66. Subliniati ca toate ideile noi trebuie testate cu modelul.
67. Analizati riscul ca ideile sa nu aiba succesul scontat.
68. Daca oamenii nu stiu ce incercati nu va pot ajuta.
69. Fiti cat mai sincer si deschis cu colegii.
70. Instiintati-i pe toti de schimbarile propuse.
71. Inchideti comunicarea prin sinteza actiunilor convenite.
72. Acceptati procesul de afaceri pe care nu le puteti scimba.
73. Tintiti mereu cel mai bun rezultat posibil.
74. Imbunatatiti intai domeniile foarte importante.
75. Daca nu aduce beneficii clare scimbarea nu are rost.
76. Proiectele de schimbare tintesc imbunatatiri majore.
77. Cand formulati obiectivele faceti-o clar.
78. Aveti aceleasi prioritati cu echipa.
79. Daca nu este scris, un plan de actiune nu este complet.
80. Repetati mereu planul de rezerva ca sa-l faceti mai util.
81. Intrebati neutrii ce ar putea da gres.
82. Salutati neprevazutul cu ocazie, nu ca pericol.
83. Aratati-le oameniilor ca aveti incredere in ei si nu va vor dezamagi.
84. Fixati obiective care sa ajute functionarea echipei.
85. Lasati oamenii sa decida cum sa-si atace tintele.
86. Explicati echipei in ce fel gandirea startegica va va spori performanta azi, dar si maine.
87. Considerati mereu ca oamenii vor sa realizeze mai mult.
88. Atentie la feedback, poate spori sansa de succes.
89. Stabiliti standarde maxime, pentru Dvs si pentru altii.
90. Dati oameniilor doar nivelul de detalii realmente necesare.
91. Urmariti neoficial, ascultand, obesrvand si discutand.
92. Fiti la zi cu schimbariile din alte sectoare ale firmei.
93. Fiti ferm in sedinte, mentineti-le strict la subiect.
94. Impuneti inceperea si incheierea la timp a sedintei.
95. Daca planurile nu merg, schimbati-le fara intarziere.
96. Folositi sedinta de analiza ca sa testati idei noi cu planul de afcaeri.
97. La nevoie modificati chiar si modelul proiectului de afaceri.
98. Progresati continuu si fiti flexibil in strategie.
99. Ascultati ce spune furnizorii despre schimbari.
100. Reactionati curajos si decis la schimbare.
101. Nu uitati ca gandirea strategica trebuie sa fie amuzanta si solocitanta.

Fiind convisi ca toate aceste sfaturi va vor fi de folos va dorim succes si va sfatuim punerea in aplicare a acestora in cadrul compania pe care o detineti in cel mai scurt timp.