Reteta de succes pentru un restaurant

Detalii

CategoriiDivertisment
Taguritrattorie
Ultima actualizareMarti 5 august 2014
Vizualizari1469

Voteaza & Distribuie

Descriere

Pentru un restaurant de succes este nevoie de un plan foarte bine consolidat pentru a avea o afacere de eficienta. Inainte de a deschide portile pentru public este nevoie de un plan de marketing foarte bine stabilit iar daca deja ati inceput desfasurarea evenimentelor nu este nici asa prea tarziu in a face o schimbare pozitiva. Conform unui proverb pe care toti dintre noi il cunosc si anume "cand sunt doi puterea creste" inceputul trebuie sa vina cu o munca in echipa, de aceea parerea fiecarui angajat al restaurantului ar trebui sa i-a partea la o "sedinta" in care sa se discute aspecte precum care este profilul restaurantului, care este clientul ideal sau care este cel mai de calitate serviciu pe care il puteti oferi. Totodata trebuiesc identificate partile care nu sunt foarte eficiente in restaurantul Dumneavoastra si bineintele inbunatatite dar nu in ultimul rand care sunt sursele de unde se poate economisi financiar fara a reduce calitatea serviciilor. La final veti observa ca fiecare idee conteaza, iar acestea trebuiesc scrise si analizate cu atentie.



O sursa de inspiratie pentru indei in dezvoltarea unui restaurant poate veni pur si simplu cercetand internetul si studiind cu atentie celelalte politici de restaurante, de acolo ar putea veni cate ideei folositoare pe care le puteti utiliza in afacerea Dumneavoastra. Locul de unde totul incepe este foarte important, orasele mari au clienti multi dar si competita este mare, o zona centrala poate fi eficienta dar si o zona marginasa, pentru categoria de restaurant Bucuresti o localizare langa un mall de exemplu sau un spatiu comercial poate avea atat beneficii cat si puncte negative, toate aceste lucruri trebuiesc luate in considerare foarte serios.



Trebuie creat un mediu placut, confortabil dar si amuzant care trebuie sa aduca in prim plan profilul restaurantului, unul Italian sau unul din anii 50. Indiferent care este profilul de restaurant clientul trebuie sa fie multumit pentru ca la randul lui sa recomande mai departe la priteni, copii sau bunici. Atentia la detalii este foarte importanta, multi clienti vor reveni daca observa ca puteti accent pe aceste lucruri dar si calitatea mancarii nu trebuie neglijata.Clientul trebuie tratat cu grija si cu respect de intregul staff indiferent de functia pe care fiecare o detine. Autenticitatea uniformelor poate crea un avantaj dar si fetele zambitoare a celor care intampina clientii care trebuie sa se asigure de satisfacerea clientului.



Daca conduceti un restaurant local cu mancare locala, traditionala este foarte important ca retetele sa fie respecte, ingredientele sa fie si ele locale iar atmosfera de asemenea trebuie sa fie direct proportionala cu specificul restaurantului. Trebuie sa adus catre client des lucruri noi precum meniul zilei modificat frecvent, organizare evenimente precum formatii de muzica care pot destinde atmosfera, oameni cunoscuti care sa isi puna in pracatica calitatile in localul Dumneavoastra precum stand up comedy si multe altele. Cu o echipa unita si eficienta va puteti transforma afacerea intr-un mediu placut de administrat si care va poate aduce implinirea doar prin satisfactia clientilor Dumneavoastra.