Povestea brandului Puma

Povestea brandului Puma

Detalii

CategoriiEconomie
TaguriPublicitate
Ultima actualizareMarti 5 august 2014
Vizualizari6988

Voteaza & Distribuie

Descriere

pumaBrandul Puma (oficial cunoscut sub numele de Puma AG Rudolf Dassler Sport) este o companie multinationala din Germania, care produce pantofi pentru atletism si alte sporturi. Cei mai cunoscuti pantofi ai companiei sunt ghetele de fotbal.



Adolf si Rudolf Dassler au fost celebrii frati care au infiintat compania Adidas. In anul 1948 Rudolf Dassler s-a separat de Adidas si si-a infiintat propria sa companie de pantofi de sport numita Puma. Este al treilea producator de imbracaminte, incaltaminte si accesorii sportive din lume, dupa Nike si Adidas. Acum, furnizor consacrat si recunoscut pe piata modei sportive, Puma isi distribuie produsele in peste 80 de tari.



Compania sponsorizeaza mai mult de 30 de echipe nationale de fotbal la nivel mondial, mai mult a sponsorizat si vedete internationale ale fotbalului, cum ar fi Pele, Johan Cruijff, Enzo Francescoli, Diego Maradona si Lothar Matthäus. Puma este, de asemenea, principalul producator de pantofi si costume pentru cursele auto. Este cel mai important producator atat pentru Formula 1, cat si pentru NASCAR. Astazi, Puma Sportslifestyle este un brand recunoscut pentru performantele sale, pentru designul orientat spre pantofii sport si spre alte accesorii sportive. Dar pe langa linia sa de produse sofisticate, Puma exceleaza in adaptarea unei identitati de brand, unic in sensul sau propriu, si anume logo-ul companiei.



Creat pentru prima data in anul 1948, acelasi logo Puma este folosit si astazi, cu mici modificari. Este o combinatie intre o pictograma simbolica si un text cu fonturi aldine. Logo-ul Puma infatiseaza o puma sarind. Activ atat ziua cat si noaptea, este o felina puternica si un vanator expert care poate sari pana la inaltimea de 6m. Incorporans animalul in logo-ul Puma, compania a rezumat sensul complet al produselor sale intr-o identitate puternica. Logo-ul Puma, in sine, caracterizeaza fiabilitatea brand-ului si competenta produselor sale pe piata mondiala.



In plus, logo-ul este multifunctional si poate fi utilizat cu usurinta in scopuri diferite, pastrandu-si in acelasi timp identitatea sa originala intacta. Dimensiunea, culoarea de fundal si logo-ul Puma pot fi modificate sau schimbate fara a i se altera integritatea.