Mierea de albine este din ce în ce mai iubită și la mare căutare

Mierea de albine este din ce în ce mai iubită și la mare căutare

Detalii

CategoriiAlimentatie
TaguriMiere de albine
Ultima actualizareLuni 12 septembrie 2022
Vizualizari69

Voteaza & Distribuie

Descriere

National Honey Board (NHB) și-a lansat Raportul anual 2021, cu evidențierea cercetărilor pozitive ale consumatorilor, eforturilor de sustenabilitate și campanii de marketing în segmentele de retail, servicii alimentare și ingrediente.

În 2021, consumatorii din SUA au raportat o creștere semnificativă a consumului de miere, precum și percepții pozitive despre acest îndulcitor natural. Consumatorii care au ales mierea, chiar și miere de manuka drept îndulcitorul lor cel mai preferat au citat atribute precum „natural”, „bun pentru mediu”, „organic”, „o sursă de antioxidanți” și „aromat”. Datele sondajului confirmă că campania de marketing a National Honey Board, care se concentrează pe „bine pentru mine, bine pentru planetă”, continuă să rezoneze în rândul consumatorilor americani, care sunt interesați de modul în care mierea promovează albinele sănătoase.

Programul larg de marketing al NHB a avut ca rezultat o dublare a rentabilității investiției din 2012, conform unei evaluări independente din 2018, „Driving the US Demand for Honey: Estimated Economic Impact of the National Honey Board ”, pentru fiecare dolar investit. Industria primește un beneficiu egal cu 31 de dolari (USD).

Cele mai importante momente de marketing includ programe inovatoare precum:

  • Revenirea campaniei Honey Saves Hives, care a adus la viață Luna Națională a Mierii cu parteneriate naționale și influenți cheie;
  • Un seminar care prezintă câteva descoperiri timpurii ale cercetării nutriționale pentru dieteticieni, reprezentând unele dintre cele mai mari lanțuri de supermarketuri din țară;
  • Parteneriate cu influenți și dieteticieni înregistrați, care au rezultat în peste 250 de milioane de afișări media.
  • Participarea la International Flower & Garden Festival, ajungând la milioane de oameni în doar patru luni.

Pentru a spune povestea călătoriei unice a mierii ca ingredient creat în natură, precum și prin explorarea rolului vital al albinelor în polenizare și aprovizionarea globală cu alimente, NHB și-a extins programul de durabilitate cu materiale care promovează rolul apicultorilor. Această campanie a strâns peste 53 de milioane de afișări și a depășit toate așteptările privind implicarea consumatorilor.

„În timp ce 2021 a fost un an provocator pentru industria mierii din multe puncte de vedere, Consiliul Național al Mierii este încântat să vadă că consumul de miere în Statele Unite continuă să crească”, a declarat Margaret Lombard, director executiv. „Consumatorii sunt din ce în ce mai interesați de locul din care provin alimentele și modul în care alimentele pe care le achiziționează influențează mediul. Producătorii de miere au o poveste fantastică de spus.”
În 2021, NHB a investit peste 700.000 USD în cercetarea producției pentru a sprijini sănătatea albinelor. NHB și-a continuat, de asemenea, angajamentul față de cercetarea pieței și a producției, adunând informații cheie din 10 studii diferite, inclusiv atitudinea și conștientizarea consumatorilor, introducerea de noi produse, cercetarea nutrițională în curs și multe altele.

Despre National Honey Board:

NHB este un grup de promovare a agriculturii finanțat de industrie, care lucrează pentru a educa consumatorii despre beneficiile și utilizările mierii și produselor din miere, ca laptisor de matca pur, tinctura de propolis prin cercetare, marketing și programe de promovare.