Greseli intalnite la alergarea pe banda

Greseli intalnite la alergarea pe banda

Detalii

CategoriiSport
Taguribenzi de alergare
Ultima actualizareMarti 26 februarie 2019
Vizualizari276

Voteaza & Distribuie

Descriere

Motivul pentru care majoritatea dintre noi merg pe ideea alergatului ca solutie pentru a ne mentine in forma se datoreaza numarului mare de beneficii pe care acesta la are, precum si a diverselor oferte disponibile la benzile de alergat, accesibile tuturor iubitorilor de miscare.

Importanta efortului fizic nu poate fi fi descrisa dar in cateva cuvinte. Este un subiect destul de amplu care necesita destul de multa atentie din partea nostra. In societatea de astazi care se indreapta spre un stil de viata mai sedentar, exista o nevoie mai mare ca oricand sa creasca nivelul zilnic de activitate pentru a mentine atat capacitatea cardiovasculara, cat si greutatea corporala.

A ramane activ inseamna mentinerea functionarii corpului la un nivel inalt. Exercitiul regulat va mentine performanta plamanilor si a inimii pentru a arde cele mai eficiente excese de calorii si pentru a mentine greutatea sub control. Introducerea miscarii in rutina noastra zilnica, daca nu saptamanala, va imbunatati, de asemenea, musculatura, va spori flexibilitatea articulatiilor si va imbunatati rezistenta.

Un alt beneficiu, principal am putea spune, al activitatii fizice este faptul ca reduce riscul bolilor de inima, principala cauza a decesului in America. In plus, poate scadea riscul de accident vascular cerebral, cancer de colon, diabet si hipertensiune arteriala.

Greseli dese in alergarea pe banda

1. Saritul peste incalzire. Daca faci jogging in aer liber, cand incepi sa alergi inauntru, ai grija sa alergi cum trebuie pe banda pentru a nu te accidenta.
2. Pozitia incorecta pe banda. Trebuie sa alergi pe banda ca si afara, natural, evitand sa faci pasi mici, inegali.
3. Sa te tii de manere. Acest obicei provoaca o serie de probleme, asadar pastreaza o postura dreapta: capul sus, iar spatele si umerii drepti.
4. Incearca sa cresti viteza cel putin o parte din antrenament, sau poti face intervale de 1-2 ori pe saptamana.
5.Coboratul din miscare. Reprezinta una dintre cele mai mari cauze ale accidentarilor pe banda.
6. Alergi in acelasi ritm toata cursa. Variaza ritmul si/sau panta de-a lungul antrenamentului.
7. Alergarea la o panta ridicata pe toata durata antrenamentului. Evita sa alergi pe o panta abrupta mai mult de 5 minute.

Fiecare persoana are propriile sale obiceiurile cu privire la ceea ce inseamna un antrenament. Fie mergem la sala, facem sport acasa, mergem la alergat pe stadion sau in parc, cert este ca tine doar de noi sa alegem ce ni se potriveste. Fiecare individ alearga intr-un anumit fel, are o anumita postura, precum si o rezistenta mai mare sau mai mica.

Asa cum fiecare persoana persoana este unica si fiecare are stilul sau unic de a se antrena, si exercitiile actioneaza diferit pentru fiecare persoana, raportat la obiectivul final pentru care face sport. Unele persoane alearga pentru tonifiere, altele fac sport pentru modelarea musculaturii, pe cand unele persoane il fac strict la recomandarea medicului. Un lucru cert, indiferent ca obisnuiesti sa faci sport la sala sau acasa, miscarea are numeroase beneficii.

Fiecare banda este conceputa astfel incat sa va ofere confort in timpul utilizarii si posibilitatea de a alege viteza dorita in functie de anumite criterii de tipul: suprafata de alergare, puterea motorului, cat costa o banda de alergat sau structura aparatului sunt elemente ce vor avea un rol important in ceea ce priveste alegerea unei benzi de alergat.

Detalii: https://www.insportline.ro